5 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje ging voor het naar bed gaan naar de wc, als ik naar bed ging en op het begin heb ik nog om 2.30 u de wekker gezet en rond 6.00 u. Na een paar dagen heb ik de nacht eraf gehouden en daarna ook als ik naar bed ging. Verder na het eten nog wat drinken gegeven, maar verder niet meer voor het slapen gaan. ( daar zat geen uren tussen)

één maand geleden

Komt vanzelf. Niet te druk over maken. Middagdutje vervalt straks vanzelf. En hun blaas is waarschijnlijk nog te klein om hele nacht op te houden

één maand geleden

De meeste kindjes worden pas rond 5 jaar snachts zindelijk.

8 dagen geleden

Ik heb een ding geleerd, als ze eraan toe zijn gaat het vanzelf, Ik heb twee jongens 4 jaar net naar school en die was met 3 jaar 11 maanden en twee weken zindelijk! Je raad het al, ik was erdoor geobsedeerd, want ja kreeg van iedereen advies, lief maar hè jij kent je kindje het beste! Onze andere zoon was met 2,5 dag en nacht zindelijk! Mama ik ben geen baby meer! Consultatiebureau is een keer voor de oudste thuis geweest, advies: doe gewoon niets meer! Vertel dat de luier voor baby’s is en nu vies is en bied de wc aan! Naja dat gedaan en in de vakantie alles los gelaten! Pamperbroekjes mee en na de vakantie kwam hij zelf ! Tja toen ging hij ook bijna na school

7 dagen geleden

Ik volg, klinkt exact als bij ons!