Hoe lang ben ik zwanger

Livje
25 dagen geleden
Volgen
Hallo ik heb clearblue test gedaan op 2.7 en laat zien dat ik 2-3 weeken zwanger ben ik heb gelezen dat als het laten zien 2-3 in echt is 5 weken is dat zo hoe lang eigenlijk ben ik vandaag danke well
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
16 reacties
Livje
25 dagen geleden
Ik dacht 7 omdat als ik was de 2de al 5 weeken geweest dan vandaag is it toch rond 7
  • Rapporteren
Cnan
25 dagen geleden
De eerste dag van je laatste menstruatie wordt vaak aan gehouden.dus wanneer was die?
  • Rapporteren
Lijne
25 dagen geleden
Oh niet goed gelezen. Op 2-7 was je dan 4-5 weken zwanger :)
  • Rapporteren
Mireille1986
25 dagen geleden
Ik begreep het ook niet helemaal.. deed ook cb op 1-7 en stond er ook 2-3 zwanger.. mn laatste dag van menstruatie was 2 juni.. Ik snap de hele berekening niet hoelang ik nu zwanger ben🙈
  • Rapporteren
Livje
25 dagen geleden
Reactie op Lijne
Oh niet goed gelezen. Op 2-7 was je dan 4-5 weken zwanger :)
Ja sorry ik ben niet van here zo mij grammatica is niet zo goed ja ik heb aspraak op echo 23.7 zo ik denk dan ben ik al 8 weeken maar ik zal wel zien
  • Rapporteren
Livje
25 dagen geleden
Reactie op Cnan
De eerste dag van je laatste menstruatie wordt vaak aan gehouden.dus wanneer was die?
Dat was 1.6
  • Rapporteren
Livje
25 dagen geleden
Reactie op Cnan
Dat was 1.6
  • Rapporteren
Cnan
25 dagen geleden
Cb doet het aan de hand van hoeveel hormonen je in je hebt, die kan het ook fout hebben he. Maar meestal 2 weken er bovenop tellen
  • Rapporteren
Livje
25 dagen geleden
Reactie op Mireille1986
Ik begreep het ook niet helemaal.. deed ook cb op 1-7 en stond er ook 2-3 zwanger.. mn laatste dag van menstruatie was 2 juni.. Ik snap de hele berekening niet hoelang ik nu zwanger ben🙈
Welkom in da club 🤔
  • Rapporteren
Cnan
25 dagen geleden
Reactie op Livje
Dat was 1.6
De VK telt dan nu bij jou op 7+1 maar ze kunnen het tijdens de echo pas goed meten hoelang
  • Rapporteren
Livje
25 dagen geleden
Reactie op Cnan
De VK telt dan nu bij jou op 7+1 maar ze kunnen het tijdens de echo pas goed meten hoelang
Dank je wel ik dacht het ook zo iets maar was niet zeker ja ik ga volgende frijdag na echo
  • Rapporteren
MamaDragon
25 dagen geleden
Ik zit precies hetzelfde als jij een ik zit in week 7 (6+3)
  • Rapporteren
Tinkerbellqq
25 dagen geleden
Reactie op Mireille1986
Ik had hetzelfde, toch echo laten maken gister komt uit op 5.5 nu, vermoedelijk late eisprong/innestelling
  • Rapporteren
Livje
25 dagen geleden
Reactie op Tinkerbellqq
Ik had hetzelfde, toch echo laten maken gister komt uit op 5.5 nu, vermoedelijk late eisprong/innestelling
Ik ga volgende frijdag na echo zal ik zien
  • Rapporteren