6 Reacties

4 jaar geleden

Zelf zou ik dat 1 a 3 weken laten staan. Bij ons hebben de slingers tot ze 5 week was binnen gehangen. Ligt echt aan hoe jij je er bij voelt.

4 jaar geleden

Gister toevallig alles opgeruimd, had er zelf eerder helemaal niet aan gedacht 🤣 Behalve de kaartjes die we allemaal hebben gehad. Die laat ik hangen tot alle kraamvisite is geweest omdat er telkens nog nieuwe bijkomen. Ze is aankomende zondag 7 weken.

4 jaar geleden

Die van ons is nu 6,5 week. Wilde het bord nog laten staan. Nog niet iedereen is langs geweest i.v.m corona. Daarnaast vind ik het ook jammer om het er al uit te halen. Kan ik erzelf ook nog even naar kijken als ik ga wandelen 😅

4 jaar geleden

Precies 1 maand. Toen was ik wel klaar met al dat spul 😅. Maar zo ben ik ook met de kerstversiering. Gewoon weer lekker opgeruimd 😅

4 jaar geleden

Mijn zoon is nu 9 weken. Buiten versiering en 2 posters voor het keukenraam hebben we na 1 maand opgeruimd. Binnen hangt alles nog, ik vind het wel gezellig en er komen nog steeds mensen langs... er zijn zelfs nog een paar ballonnen goed! Ik hoef pas half juni weer te werken, ik denk dat ik het op zn vroegst dan weg haal...

4 jaar geleden

De ooievaars, spandoeken, slingers en ballonnen buiten hebben 2 weken gehangen. De ballonnen en de kaartenslingers binnen hangen nog totdat ik weer ga werken denk ik, vind het nog veel te gezellig 😁