4 Reacties

4 jaar geleden
Hee hoii, ik heb ook lang gepuzzeld, maar ben er eindelijk uit!
Onze uitrekendatum is 29 maart en zou dan 22 juni weer moeten beginnen. Ik neem nog 2 weken vakantie, 2 weken pbl uren (opgebouwde uren in de zorg) en dan 2 weken ouderschapsverlof. Vervolgens ga ik een half jaar een dag per week pbl uren inzetten. Dit bekent dat mijn contract 36 uur blijft maar ik 3x9 zal werken. Ik ben er echt heel blij mee 馃槂 vooral omdat we dan nog een gedeelte zomer samen hebben.
Ik hoop weer 36 te kunnen gaan werken na dat half jaar omdat het financieel ook echt een meerwaarde is, maar mocht dat niet zo zijn dan zal ik daarna pas uren op contract minder gaan.

4 jaar geleden
Hier ook in de zorg. Ik neem de standaard weken verlof en heb nog 4 weken die ik eraan vast plak (ook PLB uren). Mede ook omdat er nog geen ruimte is op de opvang en dan heb ik een maand langer de tijd om dat te regelen. Daarna gewoon weer fulltime werken. Heb erover nagedacht om minder uren te doen, maar komt niet echt lekker uit met hoeveel de opvang kost en ik wil graag doorgroeien in mijn baan 馃槃. Daarnaast wil ik graag onafhankelijk blijven en vind werken heerlijk 馃槂. Succes met je keuze, gewoon doen wat voor jou goed voelt !

4 jaar geleden
Ik ben 24 maart uitgerekend en ga met bijna 35 weken met verlof als alles mee zit.
Ik heb na mijn verlof 4 weken zomervakantie geplakt en 4 weken pbl. 馃憣 hoef pas 2e week aug weer te beginnen. Fijn vooruitzicht.

4 jaar geleden
13 maart uitgerekend. Kind gaat vanaf 1 juli 3 dagen naar opvang, 1 dag aupair en 1 dag doen man en ik om en om. Is onze tweede. Werken beide 36 uur. Ik plak 1,5 week vakantie na verlof. Als reizen nog steeds niet mag dan langer vakantie. Kind gaat wel gewoon vanaf 1 juli 3 dagen. Kan ik lekker bijkomen :-) als reizen wel mag dan in september 6 weken vakantie naar Bali