32 Reacties

5 jaar geleden

Vaak wel een fles per dag. Op een werkdag zeker 3/4 fles

5 jaar geleden

mij lukt het niet om een fles per dag vol te krijgen. Je moet wel iedere dag een nieuwe fles pakken of ie nou vol is of niet 😊

5 jaar geleden

Het is de bedoeling dat je elke dag van de week een nieuwe fles neemt ongeacht of hij vol is of niet .. Je hoeft ze ook echt niet helemaal vol te maken op een dag hoor Ik heb de ene dag meer dan de andere, heeft te maken met of ik moet werken of niet of dat ik op pad ben en hoeveel ik heb gedronken op een dag

5 jaar geleden

Weet iemand waarom je elke dag een nieuwe fles zou moeten pakken? Mij is dit niet verteld en staat ook niet in het informatieboekje... doe het nu dus niet zo maar krijg tot nu toe ook telkens meer dan een fles per dag vol omdat ik de hele dag thuis ben, maar dan zou je in die 8e fles nooit iets krijgen of altijd maar een klein beetje als je de volgende dag aan een nieuwe begint....

5 jaar geleden

Mag je ook meerdere keer je plas in doen in het zelfde beker?

5 jaar geleden

Ik doe maar 4 flessen per week. Omdat ik ze zelf weg moet brengen. En ik veel van huis ben. 4 flessen redt in makkelijk en denk dat ik zelf misschien wel de 8 flessen vol zou krijgen. Ik hoef niet elke dag een nieuwe fles te pakken.

5 jaar geleden

Mij werd verteld bij de intake en toen ik de spullen kreeg, dat je iedere dag een nieuwe fles moet pakken ook al is ie niet vol. Vandaar ook dat je 8 flessen krijgt. Fles nummer 8 is voor op de wisseldag. Wel gek dat ze dat niet tegen iedereen zeggen

5 jaar geleden

Sorry misschien een "gekke" vraag maar waar hebben jullie het over 🙉🙈🙊

5 jaar geleden

Ja ik zit ook aan de 2 flessen per week.. Voelt vreemd iedere dag een nieuwe te pakken, als er op werkdagen dan maar 2 plasjes in gaan

5 jaar geleden

Reactie op SB94

Sorry misschien een "gekke" vraag maar waar hebben jullie het over 🙉🙈🙊
Heel kort en basic: Moeders voor moeders is een organisatie die uit urine van de zwangere vrouw medicijnen maakt voor vrouwen die moeite hebben met zwanger worden.

5 jaar geleden

Tegen mij zei de dame bij de intake dat ik iedere dag een nieuwe fles mócht pakken als ik dat fijn vond

5 jaar geleden

Reactie op Sabje85

Mij werd verteld bij de intake en toen ik de spullen kreeg, dat je iedere d ...
Ah bij mij wordt s avonds gewiseld dus dan is er niet veel dag meer over. Maar aangezien er meer mensen zeggen dat elke dag een nieuwe fles mag en niet moet ga ik gewoon zo door..

5 jaar geleden

Ik doe 5/6 volle flessen in de week. Ik werk thuis, dus dat is wat makkelijker.

5 jaar geleden

Ik neem ook iedere dag een nieuwe fles. Na een paar uur is de lucht die eruit komt niet te doen. Dus ik ben blij dat ik dezelfde fles niet 3 dagen open hoef te maken! 😂🤢

5 jaar geleden

Je moet 1 fles per dag gebruiken dus hoe vol ze zitten boeit niets😉

5 jaar geleden

Dit is wat op de site staat 😊

5 jaar geleden

Reactie op S-R-

Ik neem ook iedere dag een nieuwe fles. Na een paar uur is de lucht die eru ...
Haha nee gelukkig niet!

5 jaar geleden

Dit is voor mij de 2e keer dat ik mee doe aan moeders voor moeders. De 1e keer kregen we maat 1 krat en moest je meerdere dagen met 1 fles doen. Nu krijg je 2 kratten en willen ze dat je meerdere flessen gebruikt. Dit heeft te maken met een tekort aan urine door corona. Als je het meer verdeeld over flessen kunnen ze eerder het hormoon hcg uit de fles halen en het sneller verwerken. Dit komt door dat spul wat in de flessen zitten

5 jaar geleden

Weet iemand waarom je elke dag een nieuwe fles zou moeten pakken? Mij is di ...
Niks moet. Maar ivm de geur is elke dag een nieuwe fles wel fijn vind ik persoonlijk!

5 jaar geleden

Soms niks idd, elk beetje helpt al! Ik werk ook 3 dage ln dus die dagen mis ik dan al.. en het is nog allemaal stiekem en wij krijgen best veel mensen over de vloer dus het staat boven en dan plas je er ook al minder in.