19 Reacties

4 jaar geleden

Volgens mij die van jollein wel in de verschillende kleuren ook. Die kosten ook wel wat maar niet heel duur naar mijn idee.

4 jaar geleden

https://www.petiteamelie.nl/hoeslaken-automne-55x90cm-wit.html 55x90... al ietsje groter. Heeft de winkel waar je het matras/co sleeper gehaald hebt geen bijpassende hoeslaken?

4 jaar geleden

Wij hebben deze co-sleeper ook, was eerlijk gezegd van plan om gewone hoeslakens te gebruiken en aan de onderkant met een speldje vast te zetten. Maar eerlijkheidshalve heb ik het nog niet getest. Jij wel?

4 jaar geleden

Wij hebben deze co sleeper ook. Heb daarbij de wieg hoeslakens van prenatal. Zijn er in meerdere kleurtjes. Afmetingen zijn 40x80. Past prima!

4 jaar geleden

Ik heb de originele gekocht, ik vind het toch belangrijk dat dat goed past ivm wiegendood

4 jaar geleden

Die hebben wij ook! Ook de originele gekocht inderdaad. Wit en grijs leek me wel handig, omdat je het dan bij je alle veel voorkomende andere witte baby wasjes kan gooien :)

4 jaar geleden

Reactie op Maaa94

Wij hebben deze co sleeper ook. Heb daarbij de wieg hoeslakens van prenatal ...
Die rekken dus voldoende mee? :)

4 jaar geleden

Die hebben wij ook! Ook de originele gekocht inderdaad. Wit en grijs leek m ...
Dat is wel waar inderdaad! Heb alleen ook alleen neutraal dekentje dus vond het juist wel leuk om er een gekleurd hoeslakentje om te hebben 🙈

4 jaar geleden

Ik heb de wieg hoeslakentjes van Hema aangeschaft. Deze passen perfect.

4 jaar geleden

Ik heb ook de Iora Maxi Cosi co sleeper. Heb wel de speciale hoeslakens gekocht maar moltons van Meyco eronder. Las laatste ook dat die van de hema ook goed passen.

4 jaar geleden

Reactie op Maaa94

Wij hebben deze co sleeper ook. Heb daarbij de wieg hoeslakens van prenatal ...
Ja hebben wij ook! De standaard maat past er gewoon omheen. In ons geval van prenatal idd ook :)

4 jaar geleden

Reactie op Roza1986

Ik heb ook de Iora Maxi Cosi co sleeper. Heb wel de speciale hoeslakens gek ...
Hi! Welke moltons van Meyco heb jij precies?

4 jaar geleden

Ik heb molton en hoeslakens van Hema erom gedaan past super goed, formaat wieg volgens mij 80x40 en dacht eerst ook dat dat never zou passen maar wel dus! Heb precies diezelfde cosleeper.

4 jaar geleden

Misschien nog een tip: doe een xxl hydrofiele onder je beddengoed, ik heb ook een co-sleeper en baby nr1 plaste alles onder!! Ellende om schoon te maken! Dus extra deken eronder !!

4 jaar geleden

De hoeslakens (set van 2 a €5,-) & molton (€5,- 1 stuk) voor de wieg van de Hema passen perfect. Heb ze zelf ook gekocht voor de co-sleeper Iora

4 jaar geleden

Ik heb precies dezelfde co sleeper. Maar onze wieg hoeslakens passen er prima omheen vind ik!

4 jaar geleden

Ik lees even mee!

4 jaar geleden

Ik heb de hoeslakens van prenatal besteld, maar vind deze toch wat aan de krappe kant. Je ziet dat er aan de zijkant bijna geen ruimte is om het hoeslakentje goed strak te trekken (dan trek ik de andere kant ook weer een beetje omhoog). Het kan opzich echt net, maar weet niet of het dan dus wel kan. Misschien dat het hoeslakentje er dan makkelijk uitschiet of niet strak genoeg zit? Wat denken jullie, kan dit of toch een andere hoeslakentje proberen?

2 jaar geleden

Reactie op tinakay

Ik heb de wieg hoeslakentjes van Hema aangeschaft. Deze passen perfect.
Welke maat?