19 Reacties

4 jaar geleden
https://www.petiteamelie.nl/hoeslaken-automne-55x90cm-wit.html 55x90... al ietsje groter. Heeft de winkel waar je het matras/co sleeper gehaald hebt geen bijpassende hoeslaken?

4 jaar geleden
Die hebben wij ook! Ook de originele gekocht inderdaad. Wit en grijs leek me wel handig, omdat je het dan bij je alle veel voorkomende andere witte baby wasjes kan gooien :)

4 jaar geleden
Reactie op Maaa94
Wij hebben deze co sleeper ook. Heb daarbij de wieg hoeslakens van prenatal ...
Die rekken dus voldoende mee? :)

4 jaar geleden
Die hebben wij ook! Ook de originele gekocht inderdaad. Wit en grijs leek m ...
Dat is wel waar inderdaad! Heb alleen ook alleen neutraal dekentje dus vond het juist wel leuk om er een gekleurd hoeslakentje om te hebben 🙈

4 jaar geleden
Misschien nog een tip: doe een xxl hydrofiele onder je beddengoed, ik heb ook een co-sleeper en baby nr1 plaste alles onder!! Ellende om schoon te maken! Dus extra deken eronder !!

4 jaar geleden
Ik heb precies dezelfde co sleeper. Maar onze wieg hoeslakens passen er prima omheen vind ik!

4 jaar geleden
Ik heb de hoeslakens van prenatal besteld, maar vind deze toch wat aan de krappe kant. Je ziet dat er aan de zijkant bijna geen ruimte is om het hoeslakentje goed strak te trekken (dan trek ik de andere kant ook weer een beetje omhoog).
Het kan opzich echt net, maar weet niet of het dan dus wel kan. Misschien dat het hoeslakentje er dan makkelijk uitschiet of niet strak genoeg zit?
Wat denken jullie, kan dit of toch een andere hoeslakentje proberen?

2 jaar geleden
Reactie op tinakay
Ik heb de wieg hoeslakentjes van Hema aangeschaft. Deze passen perfect.
Welke maat?