37 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op MTZ
Oh zo leuk zelfde datum uitgerekend dan 馃惓 ik heb nog maar een heel klein b ...
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje een vreemd topic aangezien niet iedereen even smal of breed, of lang of kort aan een zwangerschap begint... je kan dit toch helemaal niet gaan vergelijken obv cm-omtrek??
5 jaar geleden
De een komt 10 kg aan de ander tot wel 30 er valt geen pijl op te trekken 馃槈
5 jaar geleden
Oeps!! Hormonen!! 馃檲馃お
Buikomtrek boven of onder de navel, of bij de taille? Ik neem aan onder de navel, but just to be sure... 馃槈
5 jaar geleden
Ik denk dat dit topics zijn waar vrouwen best onzeker van worden. Zeker omdat we niet hetzelfde figuur hebben. Hetzelfde met het gewicht of onze buikjes. De een is met 18 weken nog zo plat als een garnaal terwijl de ander en mooi en vol zwanger uitziet. En als je al voller van jezelf bent, wordt alles groter dus wat heeft deze topic voor zin? Elke vrouw is prachtig van begin tot eind van de zwangerschap. En daarna. En vergelijken met elkaar heeft geen zin. Ik heb dagen lopen piekeren omdat ik zag dat er vrouwen korter zwanger waren maar een grotere buik hadden. Ik was onzeker. Maar zoals ik al zei we zijn allemaal anders en allemaal prachtig. Het gaat om wat er in de buik zit en niet er om heen.
5 jaar geleden
Ik ben 16+0. Voor zwangerschap 1.75m lang, 65 kg en omtrek van 74 cm. Nu 68 kg en omtrek van 85cm 馃榿. De buitenwereld ziet het nog niet, maar ik begin wat te zien nu.
ADMIN
5 jaar geleden
Hoi allemaal,
Het vergelijken van gewichten en buikomvangen lijkt mij een heel normaal iets om op een zwangerschapsforum te doen. De een heeft daar wel behoefte aan, de ander niet. Dat staat voor iedereen vrij. Als je er geen behoefte aan hebt, kan je ervoor kiezen het topic niet te openen. 馃槉
Dit topic kan dus gewoon open blijven. Houd het wel on-topic, respectvol en gezellig (allebei de kanten op!). Ik zal alle off-topic reacties en discussies verwijderen.
Succes!
Liefs,
Roos