21 Reacties
5 jaar geleden
Herkenbaar! Ik ben nu 29 weken zwanger van een tweeling. En met name het jongetje rechts rekt zich al een aantal weken flink uit, waardoor ik zowel hoofdje als ruggetje duidelijk kan voelen. Nu begint sinds een week het meisje links ook tegelijk met uitrekken en gaat mijn buik alle kanten uit. Erg gespannen gevoel, maar ook wel bijzonder.
Niets om je zorgen over te maken hoor! Ze worden groter en sterker en hebben steeds minder ruimte om zich in te bewegen. Probeer vooral te genieten van deze bijzondere momenten samen 😉
5 jaar geleden
Hahaha heb ik ook. Ik lig nu 'as we speak' plat op m'n rug omdat madam d'r kont onder m'n ribben duwt als ik zit (heel apart gevoel en net of er een rib gaat breken als ik te diep adem). En ja wij zien en voelen haar inderdaad ook 'uit m'n buik komen' wauw hé. Zo gaaf dit, zo bijzonder.
5 jaar geleden
Reactie op Laura47
Ow ben zo opgelucht! Voel mij nu wel een newbie. Dank je wel allemaal! Het ...
Hahaha er zijn er heel veel newbies hoor. Including myself.
5 jaar geleden
Reactie op Laura47
Ja zo staat mijn buik ook vaak! Toevallig weet ik dan dat haar hoofd nog bo ...
Ik dacht eerst ook haar hoofdje! Maar verloskundige zei later dat ze met haar hoofdje al naar beneden lag en het haar billetjes zijn haha
5 jaar geleden
Ja hier ook inderdaad. Dan rekt hij zich uit oid en dan volgt daarna een harde buik🙄. Vervelend gevoel ja.
5 jaar geleden
Ja heb ik ook! Soms een hele scheve buik, zijn bij mij haar billen 😂

Ja hier precies het zelfde! En vaak aan de zelfde kant ook! 😣🤣
5 jaar geleden
Jup.. hier ligt kind al weken links en is dit duidelijk aan m’n buik te zien als ik lig. En ik ben zeker niet gespierd hoor, zelfs m’n navel puilt niet uit. Onderlaatst deed beeb volgens mij een poging om via m’n buikwand naar buiten te komen en even later weer de kont bij m’n ribbenkast.. 🤣 kei en keihard.
5 jaar geleden
Heel normaal. Mijn baby ligt links en dat is te zien en voelen. Als ze beweegt dan zie je het ook. De harde buiken die je voelt als de baby beweegt horen er ook bij.