21 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik ben morgen 31 weken en ik heb dit ook al een week of 3 en ben niet gespierd.. alleen bij mij zie je de billen en voetjes in mijn buik uitsteken!

5 jaar geleden

Ik ben bijna 29 weken en heb dit ook. Bij mij zet ie zich af met zn beentjes en drukt zijn ruggetje helemaal naar buiten 🤣 voelt niet fijn, maar niets om je zorgen over te maken!

5 jaar geleden

Ja heb ik ook! Soms een hele scheve buik, zijn bij mij haar billen 😂

5 jaar geleden

Reactie op channxxxx

Ja ik ben morgen 31 weken en ik heb dit ook al een week of 3 en ben niet ge ...
Wow dat is ook gek! Gelukkig. Je gaat echt overal aan twijfelen. Iig dat doe ik. Het voelt wel heel vreemd vind ik. Maar ook weer heel mooi.

5 jaar geleden

Ja zo staat mijn buik ook vaak! Toevallig weet ik dan dat haar hoofd nog boven zit. Of ze moet ineens gedraaid zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Anonv

Ik ben bijna 29 weken en heb dit ook. Bij mij zet ie zich af met zn beentje ...
Dank je wel! Was echt bang dat er iets raars was ofzo. Voelt idd vreemd.

5 jaar geleden

Herkenbaar! Ik ben nu 29 weken zwanger van een tweeling. En met name het jongetje rechts rekt zich al een aantal weken flink uit, waardoor ik zowel hoofdje als ruggetje duidelijk kan voelen. Nu begint sinds een week het meisje links ook tegelijk met uitrekken en gaat mijn buik alle kanten uit. Erg gespannen gevoel, maar ook wel bijzonder. Niets om je zorgen over te maken hoor! Ze worden groter en sterker en hebben steeds minder ruimte om zich in te bewegen. Probeer vooral te genieten van deze bijzondere momenten samen 😉

5 jaar geleden

Hahaha heb ik ook. Ik lig nu 'as we speak' plat op m'n rug omdat madam d'r kont onder m'n ribben duwt als ik zit (heel apart gevoel en net of er een rib gaat breken als ik te diep adem). En ja wij zien en voelen haar inderdaad ook 'uit m'n buik komen' wauw hé. Zo gaaf dit, zo bijzonder.

5 jaar geleden

Zwanger van een tweeling en de een steekt de billen naar buiten en de ander zijn hoofdje 😂 mijn buik neemt ook de gekste vormen aan 😉

5 jaar geleden

Ow ben zo opgelucht! Voel mij nu wel een newbie. Dank je wel allemaal! Het is heel bijzonder en gek tegelijk.

5 jaar geleden

Reactie op Laura47

Ow ben zo opgelucht! Voel mij nu wel een newbie. Dank je wel allemaal! Het ...
Hahaha er zijn er heel veel newbies hoor. Including myself.

5 jaar geleden

Reactie op Laura47

Ja zo staat mijn buik ook vaak! Toevallig weet ik dan dat haar hoofd nog bo ...
Ik dacht eerst ook haar hoofdje! Maar verloskundige zei later dat ze met haar hoofdje al naar beneden lag en het haar billetjes zijn haha

5 jaar geleden

Straks zijn de beentjes sterk genoeg dat je zelfs een voetje kan zien. Lijkt bijna of je die vast kan pakken dan. Bij m'n eerste vond ik dat nogal ongeloofwaardig klinken maar aan het einde was het echt zo 🙈

5 jaar geleden

Volgens mij is dit een harde buik, de baarmoeder trekt als ware samen rond de baby dan.

5 jaar geleden

Ja hier ook inderdaad. Dan rekt hij zich uit oid en dan volgt daarna een harde buik🙄. Vervelend gevoel ja.

5 jaar geleden

Ja hier precies het zelfde! En vaak aan de zelfde kant ook! 😣🤣

5 jaar geleden

Haha dit is heel normaal!

5 jaar geleden

Jup.. hier ligt kind al weken links en is dit duidelijk aan m’n buik te zien als ik lig. En ik ben zeker niet gespierd hoor, zelfs m’n navel puilt niet uit. Onderlaatst deed beeb volgens mij een poging om via m’n buikwand naar buiten te komen en even later weer de kont bij m’n ribbenkast.. 🤣 kei en keihard.

5 jaar geleden

Heel normaal. Mijn baby ligt links en dat is te zien en voelen. Als ze beweegt dan zie je het ook. De harde buiken die je voelt als de baby beweegt horen er ook bij.

5 jaar geleden

Zo schattig!