Huisdieren?

MamaBerna
24 dagen geleden
Volgen
Hoi, Ik ben voor het eerst zwanger en vroeg me af hoe anderen omgaan met hun huisdier tijdens de zwangerschap maar ook na de geboorte. Ik heb een kat die ook naar buiten gaat. Gelukkig gebruikt hij zijn kattenbak bijna niet meer en plast hij buiten. Hij is echt mijn baby dus ik knuffel hem altijd super graag maar twijfel of dat nu een goed idee is. Alle ervaringen zijn van harte welkom! 😸
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
18 reacties
xxxxdo
24 dagen geleden
Kan gewoon! Wij hebben twee katten, mijn vriend doet nu wel de kattenbak. Heel vreemd maar onze katten accepteren echt alles van ons kleintje!
  • Rapporteren
Celiie
24 dagen geleden
Ik heb 2 egels welke ik gewoon nog helemaal plat knuffel en hetzelfde mee om ga. Net zoals het verschonen. Ik zorg ervoor dat ik daarna mijn handen was. Ik heb wel begrepen dst omdst ze nooit buiten komen minder gevaarlijk voor me zijn qua ontlasting en speeksel omdat ze geen vreemde bacteriën en virussen binnen halen. Daarbij stop ik ze geregeld in bad (ja egels worden ook vies🤣)
  • Rapporteren
Verwijderd lid
24 dagen geleden
Reactie op Celiie
Ik heb 2 egels welke ik gewoon nog helemaal plat knuffel en hetzelfde mee om ga. Net zoals het verschonen. Ik zorg ervoor dat ik daarna mijn handen was. Ik heb wel begrepen dst omdst ze nooit buiten komen minder gevaarlijk voor me zijn qua ontlasting en speeksel omdat ze geen vreemde bacteriën en virussen binnen halen. Daarbij stop ik ze geregeld in bad (ja egels worden ook vies🤣)
Wat grappig egels als huisdieren en wat een schatje. Nog nooit gehoord eigenlijk. Hij/zij ziet er echt cute uit. 💕
  • Rapporteren
Voorheteerstzwanger_
24 dagen geleden
Ik heb ook drie katten en ik knuffel ze nog steeds :). Ze zijn sinds ik zwanger ben ook ve aanhankelijker! Eentje komt zelf op mijn buik liggen. Gek hoe ze dat zo snel voelen! Mijn vriend doet nu wel de kattenbak en mijn katten komen niet in contact met andere katten. Geniet van je diertjes!
  • Rapporteren
Celiie
24 dagen geleden
Reactie op verwijderd lid
Wat grappig egels als huisdieren en wat een schatje. Nog nooit gehoord eigenlijk. Hij/zij ziet er echt cute uit. 💕
Hihi dankjewel is een speciaal egel ras die als huisdier mogen worden gehouden. Zijn naam is Bruce en een echte deugniet. Ik heb nog een vrouwtje ook zij heet Ivy. En er zijn wel eens nestjes geweest. Heel anders als een hond of kat maar heel leuk
  • Rapporteren
Krullenbol88
24 dagen geleden
Wij hebben 3 binnenkatten. Ik knuffel ze ook nog gewoon. Alleen de kattenbak doe ik inderdaad niet meer, dat doet mijn vriend.
  • Rapporteren
Dianheiwegen
24 dagen geleden
Reactie op Celiie
Wat een cutie 😍
  • Rapporteren
najatxxx
24 dagen geleden
Ik heb een kat, wel een huiskat. Ik knuffel hem elke dag, veel kusjes en hij slaapt in me bed is net me kind! Kattenbak word door me partner schoongemaakt.
  • Rapporteren
ilaydaam_
24 dagen geleden
Ik heb zelf 2 konijntjes knuffelkontjes hoor! Maar omdat ik zelf niet zeker weet of t gevaarlijk is om hun kooi te verschonen doet mijn vriend het nu
  • Rapporteren
MamaDragon
24 dagen geleden
Ik heb een hond en ik knuffel en kus me rot. (Schijnt nog gezond voor kind te zijn ook, ook na geboorte, tégen astma, bronchitis enz)
  • Rapporteren
Kiki en Jaimy
23 dagen geleden
Reactie op Celiie
Omg dit is echt te cute!!
  • Rapporteren
MamaBerna
23 dagen geleden
Zo lief allemaal! Bedankt voor de reacties 🤗
  • Rapporteren
mami_91
23 dagen geleden
Ik ben ook voor het eerst zwanger en heb een hond en een konijn ik ga tot nu gewoon hetzelfde met ze om als altijd ik denk dat er niet veel zal veranderen.
  • Rapporteren
rena
23 dagen geleden
Ik heb een hond en een paard. Mijn hond merk ik nog niet zoveel bij, maar bij mijn paard heb ik het idee van wel. Die is normaal best “ lomp” en nu is ie heel voorzichtig met me en super lief. De hond word nog wel een dingetje aangezien ze best eenkennig is vind ik dat wel spannend straks. Paard probeer ik zo lang mogelijk mee door te rijden, dit is wel echt een ouwe goedzak dus zolang dat lichamelijk gaat blijf ik dit doen.
  • Rapporteren
Cha16
23 dagen geleden
Ik heb een hond, 2 paarden en we hebben een boerderij met melkvee. Voldoende dieren dus om/in het huis! Ik blijf ook alles gewoon doen met ze. Gewoon goed handen wassen etc.
  • Rapporteren
Lientje819
23 dagen geleden
Hier 3 katten, 1 hond en een paard. Ik doe de kattenbak met handschoenen aan en na die tijd handen wassen. Merk eigenlijk nog geen verschil met alle dieren nog niet.
  • Rapporteren
Mamaloe22
23 dagen geleden
Reactie op Celiie
Jeetje wat een schatje 🥰🥰 ik wil ook zi egel 😍
  • Rapporteren
AnneO
23 dagen geleden
Onze hond loopt mij de hele dag achterna en is naar mij toe stukken rustiger geworden
  • Rapporteren