11 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb ze ook gekocht voor mezelf en cadeautje voor mijn man. De kwaliteit van de stof is heel mooi en de pasvorm goed (bij Ali is dat denk ik wel anders).
Veder idd geven ze bij het shirt veel advies en waarschuwing, het is echt NIET om het kindje te dragen, maar puur voor skin in skin als je zit..
5 jaar geleden
Mij leek dit een beetje overbodig, en vind ze erg duur! Maar kijk eens op Vinted, 2e hands worden ze heel veel aangeboden!
5 jaar geleden
Reactie op Anika89
Ik heb ook die van seraphine, mijn kindje moet nog geboren worden, maar het ...
Iid. Mijn kindje moet ook nog geboren worden, maar tot die tijd draag ik hem met mijn dikke buik. Zit prima en mooie kwaliteit!
Ik zag ook andere (goedkopere) merken van dezelfde soort shirts, maar daar zaten ook erg slechte recensies tussen.. vandaar dat ik toch voor seraphine had gekozen
5 jaar geleden
Reactie op Drea
Deze ken ik niet... Ik heb het bevallingsjurkje besteld, ook het idee dag j ...
Spannend kan je aub dan een foto maken? Ik ben nog zoekende naar een bevallingsjurkje
5 jaar geleden
Ik heb ook 'het bevallingsjurkje' voor kerst gevraagd. Ben erg benieuwd! Het is een wat duurder jurkje.. maar het leek me wel de moeite waard! de meeste voedingsjurkjes hebben gewone knoopjes ipv drukknoopjes, dat vond ik wel een pr茅! En verder lijkt het me superhandig met voeden in het begin en skin-to-skin momentjes 馃槃