Mijn 6 maand baby valt met de borst in slaap. Gevolg is dat hij tig x in de nacht wordt! En overdag doet hij ook korte slaapjes.
Wij willen hem zelfstandig laten slapen zonder dat hij te veel moet huilen..
Er is een podcast van radiomama waar zij te gast is en waar ze het hebben over slapen en haar cursus. Mss geeft dit je wel een beeld van wat haar stijl is en wat je kan verwachten?
Ja! Ostheopaat Anja Caers bedoel je toch? Onze ostheopaat heeft deze cursus getipt en ik ben er heel blij mee. Het is geen quick-fix maar daar geloof ik inmiddels ook niet meer in.. Bij ons thuis niet in ieder geval :) Ik haal er bruikbare informatie uit voor zowel mn oudste (3jr) als jongste (7mnd). Onze jongste wordt onrustig vanaf klokslag 19u, en met deze cursus vind ik dat je vooral leert observeren vanuit liefde, geduld, warmte en aandacht. Zodat áls je dan een patroon wil gaan doorbreken, je dit kan doen vanuit rust, zelfvertrouwen en in aanwezigheid. Voor mijn jongste is het nu nog niet het juiste moment maar dat komt nog wel. De cursus is ook niet zozeer een manier van slaaptrainen maar meer een complete kijk op de ontwikkeling van een baby/kind met realistische verwachtingen. Benieuwd wat je ervan vind! Succes!