12 Reacties

4 jaar geleden

Jaaaaa! Sommige slaaptrainingen vond ik te hard (laten Wenen, niet troosten). Hier krijg je zowel theorie als praktische tips. Helemaal fan hier?

4 jaar geleden

Nee toevallig niet maar zit er wel naar te kijken. Waar loop jij tegen aan? Wij met her nachtelijk ontwaken en hulp nodig bij in slaap komen dan.

4 jaar geleden

Mijn 6 maand baby valt met de borst in slaap. Gevolg is dat hij tig x in de nacht wordt! En overdag doet hij ook korte slaapjes. Wij willen hem zelfstandig laten slapen zonder dat hij te veel moet huilen..

4 jaar geleden

Er is een podcast van radiomama waar zij te gast is en waar ze het hebben over slapen en haar cursus. Mss geeft dit je wel een beeld van wat haar stijl is en wat je kan verwachten?

4 jaar geleden

Reactie op xMarjoo

Er is een podcast van radiomama waar zij te gast is en waar ze het hebben o ...
Heb je link voor mij?

4 jaar geleden

Reactie op r786

Heb je link voor mij?
Gevonden.

4 jaar geleden

Ik volg! Zoontje van 6 maanden moeten we steeds in slaap wiegen. Inmiddels is dat met 8,5 kilo echt niet meer te doen 🥴

4 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Ik volg! Zoontje van 6 maanden moeten we steeds in slaap wiegen. Inmiddels ...
Hoe ervaar je de slaap training? Kan je wat meer toelichten zodat ik weet of het wat voor ons is

4 jaar geleden

Reactie op r786

Hoe ervaar je de slaap training? Kan je wat meer toelichten zodat ik weet o ...
Ik doe dit nog niet. Ik volg om ook ervaringen te lezen, dus kan je helaas nog niks vertellen :)

4 jaar geleden

Ja! Ostheopaat Anja Caers bedoel je toch? Onze ostheopaat heeft deze cursus getipt en ik ben er heel blij mee. Het is geen quick-fix maar daar geloof ik inmiddels ook niet meer in.. Bij ons thuis niet in ieder geval :) Ik haal er bruikbare informatie uit voor zowel mn oudste (3jr) als jongste (7mnd). Onze jongste wordt onrustig vanaf klokslag 19u, en met deze cursus vind ik dat je vooral leert observeren vanuit liefde, geduld, warmte en aandacht. Zodat áls je dan een patroon wil gaan doorbreken, je dit kan doen vanuit rust, zelfvertrouwen en in aanwezigheid. Voor mijn jongste is het nu nog niet het juiste moment maar dat komt nog wel. De cursus is ook niet zozeer een manier van slaaptrainen maar meer een complete kijk op de ontwikkeling van een baby/kind met realistische verwachtingen. Benieuwd wat je ervan vind! Succes!

4 jaar geleden

Ik ben ook heel benieuwd naar ervaringen. Ik twijfel tussen baby in een droomritme die ik voorbij zag komen en deze cursus.

4 jaar geleden

Reactie op EmmaM

Ik ben ook heel benieuwd naar ervaringen. Ik twijfel tussen baby in een dro ...
Geen ervaring met deze cursus.. maar baby in een droomritme werkte hier totaal niet..