11 Reacties

5 jaar geleden
De behandeling met Inderm Lotion moet minstens 6 weken duren. Meestal zijn 8 weken voldoende om een goed resultaat te verkrijgen. In bepaalde gevallen kan de behandelingsduur, op advies van de arts, worden verlengd.
Inderm Lotion mag niet langer dan 8 weken gebruikt worden zonder medisch advies.

5 jaar geleden
Reactie op Sara1989
Ik heb dit ook gebruikt. Inmiddels heb ik wat anders. Omdat het niet optima ...
Hier in België is het vrij te verkrijgen maar dan lees ik bij velen dat dit via de huisarts gaat. Wat gebruik je nu als ik vragen mag? Ik reinig nu men gezicht 2 x per dag met een gel van de apotheek dit haalt de roodheid wat weg maar dit is het dan ook. Ik krijg vanuit de familie al vragen of ik zwanger ben omdat ze mij zo niet kennen 🙈

5 jaar geleden
Wat ik in de apotheek veel terughoorde was dat je huid er zo droog van werd.
Maar sommigen bleven t gebruiken omdat het hen goed hielp. Anderen hadden er niets aan.

5 jaar geleden
Hi, ik heb er ervaring mee. Heeft mij super goed geholpen! Weg acne! En geen last van een droge huid :)

5 jaar geleden
Reactie op Margg
Ik heb t vooral op m’n rug. Gelukkig niet op m’n gezicht. Heb nu een lotion ...
Opgelet met salicylzuur! In grotere hoeveelheden wordt dit afgeraden tijdens de zwangerschap te gebruiken.
+ Mijn dermatoloog had me ook afgeraden huidproducten met retinol en vitamine A te gebruiken. Ik heb een staaltje van effaclar momenteel om op hardnekkige pijnlijke puistjes te smeren en daarmee lijkt het puistje een dag later meestal wel verbeterd en gekalmeerd te zijn..

5 jaar geleden
Volledige verzorging is het belangrijkste.
Dus van een reiniging, tonic tot een dag en nacht crème.
Hierbij kan je gebruik maken van een Exfoliant dit is niet hardnekkig van gebruik.
Daarnaast is het er echt bij neerleggen, ik heb er zelf ook veel last van.
Elke keer je gezicht droogdeppen na een reiniging met een schone handoek en bijv meer je kussensloop verschonen. Al die bacteriën maken het erger.