23 Reacties

3 jaar geleden

Niemand??😨

3 jaar geleden

Ben ook heer erg moe en beroerd. Moet wel naar buiten nog 3 kindjes lopen. Vandaag bij de gynaecoloog geweest en iets gekregen voor de misselijkheid.

3 jaar geleden

Ik kom ook amper buiten, het thuiswerken helpt ook niet echt 😅 Maar ik kom ook bijna niet buiten vanwege de misselijkheid en vermoeidheid

3 jaar geleden

Reactie op Jelise

Ben ook heer erg moe en beroerd. Moet wel naar buiten nog 3 kindjes lopen. ...
Mag k vragen wat je hebt gekregen?

3 jaar geleden

Reactie op jody89

Ik kom ook amper buiten, het thuiswerken helpt ook niet echt 😅 Maar ik ko ...
Gelukkig ben ik niet de enige (wel sneu voor jou natuurlijk). Ik voel me zo alleen soms hierin

3 jaar geleden

Niet precies hetzelfde, maar deze gevoelens zijn wel herkenbaar. Werken kost veel moeite en op het moment dat ik vrij ben, lig ik het liefst in bed of doe ik niks... Normaal sportte ik 3 a 4x p/w en sprak ik zo'n 2x p/w af met familie/vriend/vriendin. Ik probeer mijn werk te doen en af en toe af te spreken, zodat mijn zwangerschap niet te veel opvalt (6+2).. Maar naderhand ben ik helemaal kapot! Ik probeer nu 1x p/w wel minimaal 5 km aan een stuk te wandelen. Dit lukt, als ik eenmaal wandel, maar mij ertoe zetten is een crime.. Ik herken mezelf ook niet, vanwege mijn fanatisme.. Maar het is even helemaal weg! Heb je hier wat aan?

3 jaar geleden

Reactie op Lili2020

Niet precies hetzelfde, maar deze gevoelens zijn wel herkenbaar. Werken kos ...
Dank je voor het delen! Het is idd zo zwaar om mezelf ertoe te zetten om naar buiten te gaan. Maar zodra ik buiten ben voelt het heerlijk

3 jaar geleden

Reactie op girlygirl

Mag k vragen wat je hebt gekregen?
Lig al in bed zal morgen even kijken hoe het heet.

3 jaar geleden

Reactie op girlygirl

Dank je voor het delen! Het is idd zo zwaar om mezelf ertoe te zetten om na ...
Graag gedaan! Voor mij is het verschil zo groot, dat ik echt denk dat het door de zwangerschap komt. Het is gestart aan begin week 6, dus nu zo'n 7 a 8 dagen! Ik voel mij ook zwaarder en door minder te doen, ben ik bang ik een soort van futloosheidscirkel te komen. Anyway, lopen en een schop onder mijn kont werk. Echter alleen op vrije dagen. Na een werkdag kun je mij opvegen achter de voordeur! Succes!!

3 jaar geleden

Reactie op girlygirl

Mag k vragen wat je hebt gekregen?
Ik heb cyclizine 50 mg gekregen

3 jaar geleden

Hier ook! Ik loop er sinds week 6 mee dus nu al bijna 2weken... Amesafene gehad van de huisarts die haalt de scherpe randjes eraf maar kom nergens aan toe en voel me zo beroerd!

3 jaar geleden

had het ook te pakken afgelopen weken. maar kwam er achter dat als ik toch iets doe ik me beter voel! frisse lucht halen, lichte beweging..als het gaat natuurlijk. Nu 9+4 en heb het idee dat sinds een paar dagen wat beter gaat. Sterkte...

3 jaar geleden

Hier ook het zelfde niks blijft binnen alles komt buiten. Futloos,moe nergens zin in alleen in bed liggen.

3 jaar geleden

Hier ook, ik voel me verschrikkelijk.. heb alrijd het gevoel dat ik moet overgeven.. dokter zei dat als ik dat nu al heb op 6weken, er mij wat te wachten staat binnenkort 😔🤢😩

3 jaar geleden

Reactie op SN CN

Hier ook, ik voel me verschrikkelijk.. heb alrijd het gevoel dat ik moet ov ...
Ow echt? Dat wist ik niet. Ik ben ook vaak aan het kokhalzen.. nou staat me wat te wachten dus

3 jaar geleden

Reactie op girlygirl

Ow echt? Dat wist ik niet. Ik ben ook vaak aan het kokhalzen.. nou staat me ...
Ik geef ook al 2 weken over en val af. De huisarts gaf me amesafene en kan nu me eten binnenhouden, misschien toch gaan aanvragen! De futloosheid blijft maar de misselijkheid word te verdragen.

3 jaar geleden

Bij mij werkt emasafene super goed. Nergens meer last van en ervoor zooo ziek

3 jaar geleden

Bij mij werkt emasafene super goed. Nergens meer last van en ervoor zooo zi ...
Werkt bij mij ook goed was anders ook hele dagen misselijk nu niet meer
Ik zit op de camping op Vlieland nu, beter dan thuis denk ik want hele dagen in de frisse lucht, maar echt een leuke vakantie is het niet. Ik heb ook emasafane tegen de misselijkheid, maar de extreme vermoeidheid is er nog wel. Ik kan wel drie dutjes op een dag doen en dan nog zonder probleem ‘s nachts 12 uur slapen 🥴 Het is niet echt gezellig voor mijn vriend en mijn twee zoontjes, maar er valt niet zoveel aan te doen helaas. Voel me ook best eenzaam hierdoor eigenlijk 😕

3 jaar geleden

Ik ben vandaag 7+3 weken en gebruik sinds dinsdagmiddag okugest tabletjes (van VCM is homeopathisch), ik heb ze van de Etos. In combinatie met de SEA bands van Hema. Ik was een week lang beroerd, de hele dag door, gelukkig niet overgeven maar echt een wrak. Ik zag het helemaal niet meer zitten omdat ik me zo ellendig voelde. En had gisteren echt een goede dag en vanochtend ook niet zo ellendig als de dagen ervoor. Ik heb dinsdagmiddag gebeld met de huisarts en ik mocht ook 4 gembercapsules OF (niet samen gebruiken) suprimal volgens bijsluiter gebruiken. Ik ben toch dus eerst gegaan voor bovenstaande. Zo min mogelijk troep in mijn lijf, vind het toch "eng" nu ik zwanger ben en niet 100% weet of de baby erook wat van mee krijgt. Ik lees namelijk op Apotheek.nl dat cyclizine niet echt aan te raden is ondanks erook staat dat het gebruikt wordt bij zwangerschapsmisselijkheid. Over emesafene lees ik dat niet. En probeer er niet teveel aan te denken! En.... eet voldoende. Ik zit nu echt op 6 boterhammen per dag (ipv 3-4) en 3 stukken fruit ofzo. Als je te weinig eet daar word je ook beroerd van. Succes allemaal. ✨🙏💥