9 Reacties

4 jaar geleden

Wij bakeren onze baby van 4,5 maand nog steeds in. Maakt ook geen aanstalten om te gaan draaien.

4 jaar geleden

Lekker nog even zo laten. Mijn eerste heeft tot ruim 5 maanden ingebakkerd gelegen. Toen kon ik zo van de 1 op de andere dag stoppen.

4 jaar geleden

Hée, Onze dochter van 4 maanden en een week rolde precies op 4 maanden ineens om. Mega knap & Shit🤣. Al sinds week 6 ingebakerd gehad. Ook dan sliep ze gelijk. Helaas, hadden we na het onverwacht omrollen niks ter vervanging en hadden we korte nachtjes.... Wij zijn wezen zoeken en kwamen uit bij een fedde en kees slaapzak en lakentje. Werkelijk, een wonder, ze slaapt nu nog langer en overdag ook🙏 Ik vind het een aanrader, Maar goed.. elke baby is anders🤷‍♀️ Misschien zou je eens met 1 armpje eruit proberen om te kijken of je het überhaupt zou kunnen afbouwen? Succes!

4 jaar geleden

Oh oké bedankt blijkbaar heeft ze er nog behoefte aan :) dan blijf ik het doen. Hopelijk stopt het ook vanzelf.

4 jaar geleden

Reactie op Butterfly29

Hée, Onze dochter van 4 maanden en een week rolde precies op 4 maanden inee ...
Ooh bedankt ik ga even kijken!

4 jaar geleden

Reactie op babygirlz

Ooh bedankt ik ga even kijken!
Wel prijzig......... 😅

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Onze meid is ook druk met der handjes maar kan al wel omrollen en zijn daarom overgestapt op een slaapzakje van Fedde&Kees, bevalt ook goed, tenzij ze echt heel onrustig is dan wil ik nog wel eens de Pacco erbij pakken. I En daarnaast gebruik ik een lakentje en vouw die als een band over haar lijfje en die steek ik ver onder het matras zo kan ze niet omrollen.

4 jaar geleden

Blijven inbakeren.. ik baker mijn 4 maand oude zoontje ook nog in. Zodra hij gaat beginnen met rollen ga ik het afbouwen met eerst 1 handje los

4 jaar geleden

Reactie op Butterfly29

Hée, Onze dochter van 4 maanden en een week rolde precies op 4 maanden inee ...
Hahah ja dat dus !