11 Reacties
5 jaar geleden
Bij mij gaat het op en af. De ene dag wel en de andere dag minder tot niet. Ben nu 4.4 weken zwanger. Kan ook zijn dat je huid zich went en je het daarom minder voelt
5 jaar geleden
Ah bedankt allen❤️. Stelt me heel wat gerust! Kan mezelf af en toe echt helemaal gek maken 😅.
5 jaar geleden
Ik ben vandaag 5 weken en heb nog helemaal geen zere borsten gehad... volgens mij hoeft het niks te betekenen hoor.
5 jaar geleden
Het hoeft niets te betekenen. Het verschilt per zwangerschap en je HCG hormoon heeft in het begin ups en downs.
Ik heb zelf twee zwangerschappen gehad die uitte in een miskraam helaas. Eerste keer vanaf eisprong enorm pijnlijke borsten en dat stopte met 5 weken + 5 dagen.. voelde op dag 5+3 mn symptomen afnemen, en twee dagen later kwam t los .
Terwijl ik de tweede keer bijna geen pijnlijke borsten had in de eerste weken, pas vanaf week 6–> 7.. dus het zegt niets!
Nu ben ik er achter dat ik weer zwanger ben, en heb ik amper pijnlijke borsten. Dus weer een teken dat het verschilt per zwangerschap
5 jaar geleden
Ene dag pijnlijke tepels en andere dag iets minder. Neemt bijv bij mij in de avond allemaal wat meer toe, de symptomen; moe, opgezette buik, rommelige darmen, krampjes , etc. En ik snap dat je onzeker bent, ik ook nog steeds vaak (2e kindje) maar het enige wat je kan doen is afwachten...
3 jaar geleden
Hier ook 7 weken en 2 dagen zwanger. Eigenlijk weinig last van kwaaltjes alleen voordat ik wist dat ik zwanger was al last van de borsten, dat was dus bij ongeveer 4 weken. En vanochtend dacht ik hey ze doen amper pijn meer en daarom nu dus ook op dit forum want ben zo bang dat het hartje niet meer klopt, heb maandag de echo en it is all i can think about. Heb verders ook weinig andere klachten, geen misselijkheid, hoofdpijn of dat soort dingen alleen die borsten en wat onrustig slapen maar verder voelt het alsof er niks in mij groeit zeg maar. .. Zoo onzeker maakt je dat. Als hrt goed zit moet ik alleeen maar gezegend zijn met zo weinig klachten want het kan ook heel andrrs natuurlijk maar het is echt om jezelf voor op te vreten zo spannend omdat je zo graag wilt dat je een sterk kloppend hartje gaat zien. Hoop maandag op een mooie echo
3 jaar geleden
Reactie op Marty92
Hier ook 7 weken en 2 dagen zwanger. Eigenlijk weinig last van kwaaltjes al ...
Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ik ervaarde exact dezelfde onzekerheid.. vooral omdat ik voor die zwangerschap een miskraam heb gehad.
Uiteindelijk voor 2e keer zwanger geworden en haast geen klachten..
maar no worries want dat zegt allemaal niks! Inmiddels heb ik hier een tweeling van 2 jaar rondrennen 😂 dus alles kan!! Succes 🍀 !