14 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb voor mijn dochter (nu 3) een fotoboek van haar eerste jaar gemaakt bij Albelli. Voor de tweede wil ik het ook.
Ik heb een spiegelreflex, maar ik merk dat je je telefoon snel pakt. Er zitten dan ook veel foto's van de telefoon in het boek.
Het is wel echt leuker om een boek te hebben! Want foto's op de laptop of telefoon bekijken doe je toch niet zo snel.
En of je foto's afdrukt en inplakt of digitaal dat maakt niet uit, voor het resultaat. Voordeel van inplakken, is dat je er nog andere dingen bij kan plakken 😊.
5 jaar geleden
Ik heb bij mijn zoontje het eerste jaar een abonnement op klikkie genomen. Dan kan je via je telefoon elke maand direct foto's bestellen om af te drukken, leuk in verschillende formaten voor in je plakboek en makkelijk om te bestellen.
5 jaar geleden
Reactie op IngeEveline
Ik heb voor mijn dochter (nu 3) een fotoboek van haar eerste jaar gemaakt b ...
Ik heb precies her zelfde en ga weer een eerste jaar boek maken straks. Ik maakte mapjes op de pc aan met foto's vanaf de telefoon om de paar maanden. Als je het even bijhoudt is het geen zware klus
5 jaar geleden
Reactie op plien306
Vertel eens. Hoe werkt dat?
Je hebt dan elke maand van verschillende formaten de mogelijkheid om foto's te uploaden. De formaten zijn vast, zie fotos. :)
Doe je gewoon via de telefoon en een paar dagen later liggen ze in de brievenbus.