20 Reacties

5 jaar geleden

Normaal kan je je isofix een beetje aanpassen dacht ik. Ben nu niet 100 procent zeker en ik kan het niet direct testen want wij zitten al sinds zondag met koorts in het ziekenhuis met ons kleine popje

5 jaar geleden

Ik lees even mee (ik heb dit probleem ook)

5 jaar geleden

Op de isofix zit een tweede hendel waarmee je een hoek kunt instellen. Ten minste op de isofix die wij hebben (family fix)

5 jaar geleden

Reactie op derrie

Op de isofix zit een tweede hendel waarmee je een hoek kunt instellen. Ten ...
Ik ga eens kijken of de mijne dat ook heeft. Nog niet ontdekt. Heb de base 😬

5 jaar geleden

Maakt niks uit, wij hebben gekozen voor een kinderstoel vanaf 0 maanden tot 4 jaar. Werden helemaal gek van die maxicosi. Maar in die stoel zitten ze ook best recht op.

5 jaar geleden

Ja dat is bij ons ook zo. Oppassen hoor met t nekje. Ik kwam er pas achter toen ze met t hoofdje naar voren in slaap was gevallen :( kort ritje en niks aan de hand gelukkig. Sindsdien een extra spiegeltje zodat we dit in de gaten konden houden.

5 jaar geleden

Reactie op derrie

Op de isofix zit een tweede hendel waarmee je een hoek kunt instellen. Ten ...
Waar zit die hendel? We hebben de familyfix 2 en 3

5 jaar geleden

Als je hieraan trekt kun je de hele maxi cosi hoger of lager plaatsen in een hoek.

5 jaar geleden

Als je hieraan trekt kun je de hele maxi cosi hoger of lager plaatsen in een hoek.

VRIEND

4 jaar geleden

Wij hebben dit probleem ook. We hebben een joie i anchor systeem: isofix base en stoeltje wat erop klikt. Weet iemand daar de oplossing van?

4 jaar geleden

Hier met de cybex cloud ook zelfde probleem hoofdje valt steeds naar voren tijdens het slapen 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ook hetzelfde probleem, ik heb er een deken (opgerold) onder gezet om het wat rechter te zetten en op te tillen. Het scheelt iets. Maar ben benieuwd nu ik de vorige reactie zie of er op die van mij ook een hendel zit.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op mar00

Ook hetzelfde probleem, ik heb er een deken (opgerold) onder gezet om het w ...
Staat de isofix dan net zo stevig?

4 jaar geleden

Reactie op yess22

Hier met de cybex cloud ook zelfde probleem hoofdje valt steeds naar voren ...
Bij mij dus ook echt verschrikkelijk zet ze nu meestal gewoon in de gordel..: 🙈

4 jaar geleden

Isofic moet er voor zorgen dat je eigenlijk een rechte bank krijgt.. je kan het beentje zeg maar aanpassen

4 jaar geleden

Isofic moet er voor zorgen dat je eigenlijk een rechte bank krijgt.. je kan ...
Dat lukt niet als de achterbank juist de kant van de poot omhoog duwt. De meeste bases op zich kan je ook niet in stand veranderen. Plus dat de vorm van de autostoel wat rond is, gaat het hoofdje gemakkelijk naar voren.

4 jaar geleden

Ik heb ook isofix aansluiting van voor, dus ik zet mijn isofix altijd vooraan (passagier zit).. is ook wel gezelliger als ik aan het rijden ben.. daar heb ik geen problemen mee

4 jaar geleden

Heel herkenbaar dit probleem. Ik heb uiteindelijk de isofix de eerste maanden niet gebruikt en het stoeltje met de gordel vast gemaakt…

4 jaar geleden

Ovaal hem h jm 😴😇🤣🤬

VRIEND

3 jaar geleden

Iemand ervaring met de universal level technology van besafe? Het is speciaal bedacht voor schuine achterbanken. Maar echt wel heel duur (stoeltje van ongeveer 700 euro). Wij twijfelen hierover mbt ons 2e kindje... Voor de 1ste (nu ongeveer 2,5 jaar) een stoel gevonden voor de schuine achterbank maar daarvan passen er zeker geen 2 stoelen in onze auto.