Ik maak gebruik van de isofix maar door dat de achterbank schuin loopt heb ik het idee dat
De maxicosi veel te rechtop komt te staan. Als of hij echt zit, en daar door het hoofdje ook te veel in elkaar zakt. Wie herkent dit probleem? Of beter gezegd is dit ook te verhelpen? 😑😅
Normaal kan je je isofix een beetje aanpassen dacht ik. Ben nu niet 100 procent zeker en ik kan het niet direct testen want wij zitten al sinds zondag met koorts in het ziekenhuis met ons kleine popje
Maakt niks uit, wij hebben gekozen voor een kinderstoel vanaf 0 maanden tot 4 jaar. Werden helemaal gek van die maxicosi. Maar in die stoel zitten ze ook best recht op.
Ja dat is bij ons ook zo. Oppassen hoor met t nekje. Ik kwam er pas achter toen ze met t hoofdje naar voren in slaap was gevallen :( kort ritje en niks aan de hand gelukkig. Sindsdien een extra spiegeltje zodat we dit in de gaten konden houden.
Ook hetzelfde probleem, ik heb er een deken (opgerold) onder gezet om het wat rechter te zetten en op te tillen. Het scheelt iets. Maar ben benieuwd nu ik de vorige reactie zie of er op die van mij ook een hendel zit.
Isofic moet er voor zorgen dat je eigenlijk een rechte bank krijgt.. je kan ...
Dat lukt niet als de achterbank juist de kant van de poot omhoog duwt. De meeste bases op zich kan je ook niet in stand veranderen. Plus dat de vorm van de autostoel wat rond is, gaat het hoofdje gemakkelijk naar voren.
Ik heb ook isofix aansluiting van voor, dus ik zet mijn isofix altijd vooraan (passagier zit).. is ook wel gezelliger als ik aan het rijden ben.. daar heb ik geen problemen mee
Iemand ervaring met de universal level technology van besafe? Het is speciaal bedacht voor schuine achterbanken. Maar echt wel heel duur (stoeltje van ongeveer 700 euro).
Wij twijfelen hierover mbt ons 2e kindje...
Voor de 1ste (nu ongeveer 2,5 jaar) een stoel gevonden voor de schuine achterbank maar daarvan passen er zeker geen 2 stoelen in onze auto.