29 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Anonienke

Dan moet je vanaf de terugplaatsing dus 5 dagen terug. Toen was je 2 weken. ...
20 juni zal je bedoelen?

3 jaar geleden

Reactie op Shanta81

Ik ben ook zwanger na ivf. Bij mij wordt er gerekend vanaf mijn eerste dag ...
Yep maar zoals ik al zei, tijdens de echo werd ik plots 4d achteruit gezet...

3 jaar geleden

Reactie op Robine90

Ja dat denk ik ook maar dan maak ik me al direct zorgen dat het niet meer z ...
Snap ik, had ik ook een beetje maar onze gyn zei dat er een marge van 7 dagen op mag zitten. En bij ons is het in 1,5 week van 12 naar 29 mm gegroeid en liepen we zelfs ineens weer 2 dagen voor😂 dus het zegt allemaal niet zoveel. Wij zijn door OI zwanger geraakt dus ik weet mijn ovulatiedag ook heel precies en toch wijkt het telkens wat af. Bij de termijnecho kunnen ze het pas echt heel precies meten.

3 jaar geleden

Wanneer je een punctie heb gehad. Wordt embryo pas de 4de dag teruggeplaatst. Mij werd verteld dat wanneer je test eigenlijk. 4,4 wk zwanger bent. Na de terugplaatsing moest ik altijd na 2 wk testen. 14 dagen +4 dagen +14 dagen voor de punctie is 32 dagen.

3 jaar geleden

Reactie op Robine90

Yep maar zoals ik al zei, tijdens de echo werd ik plots 4d achteruit gezet. ...
Hej Robine, ik heb echt precies hetzelfde gehad. Volgens de berekening was ik maandag 7+6 maar de meting zei 7+2. Ik wist zeker dat het 7+6 was en de gyn beaamde dat toen ook. Maar het vruchtje was dus iets kleiner. Ik ben nu ook helemaal niet gerustgesteld... maar ja iedereen zegt dat het normaal is en dat je met deze termijn met 1mm al meteen dagen achter kunt lopen... zo spannend hè het hele traject. Hou vol!!!

3 jaar geleden

Reactie op rainbowontheway

Hej Robine, ik heb echt precies hetzelfde gehad. Volgens de berekening was ...
Oh spannend! Komt wel in orde. We moeten er vertrouwen in hebben toch? Wanneer heb jij de volgende echo?

3 jaar geleden

Reactie op rainbowontheway

Hej Robine, ik heb echt precies hetzelfde gehad. Volgens de berekening was ...
Wat zei je gyn er trouwens van?

3 jaar geleden

Reactie op Robine90

Wat zei je gyn er trouwens van?
Die noemde ook dat een afwijking van een paar dagen normaal is, pas bij een week wordt het wat zorgelijker. Dan had ik ook terug moeten komen voor een extra echo. Dat was dus niet het geval. Nu heb ik de volgende echo op 10+1, dat is over 2 weken. Het is de termijnecho bij de verloskundige, die had ik al zo vroeg mogelijk gepland omdat ik het allemaal zo spannend vind.

3 jaar geleden

Reactie op rainbowontheway

Die noemde ook dat een afwijking van een paar dagen normaal is, pas bij een ...
Oké... Spannend. Alvast heel veel succes. Het is me wat. Ik kan precies zelf geen rust vinden en maak me constant druk