13 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een jas 3 maten te groot gekocht bij de Primark. Zodat we ook droog blijven met de hond uitlaten.. 馃檲

5 jaar geleden

Ja berenpakje en dan in de artipoppe 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op bbgrlkl

Ja berenpakje en dan in de artipoppe 馃槉
Draag je de kleine dan onder je jas of over jou jas?

5 jaar geleden

Reactie op SDR91

Draag je de kleine dan onder je jas of over jou jas?
Onder, want als ik dan thuis kom kan ze erin blijven.. Alleen nu met het koude weer is dat niet zo chil want dan moet je met je jas open lopen 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op bbgrlkl

Onder, want als ik dan thuis kom kan ze erin blijven.. Alleen nu met het ko ...
Ja er zijn ook speciale jassen die je over draagzak kan ritsen

VRIEND

5 jaar geleden

Ik had hem geen jasje aan gedaan in de Artipoppe, maar ik heb een inzetstuk voor dragen zodat m'n winterjas dicht kan. Zijn nekje was warm toen we terug kwamen.

5 jaar geleden

Wij hebben onze draagzak via draagconsult en de consulente gaf aan dat je geen jas aan hoeft te doen als je je kindje onder je eigen jas draagt. De zak zelf is het extra laagje en jou jas is dan ook jas voor je kindje (moet je wel een jas hebben die dicht kan). Je hebt speciale draagjassen met inzetstuk (als je draagjas googled krijg je ze te zien. Bij bonprix zijn ze meest betaalbaar). Ik had mijn zwangerschapsjas nog en die is groot genoeg om nog dicht te kunnen met mijn zoon id draagzak.

5 jaar geleden

Reactie op laraa

Ja er zijn ook speciale jassen die je over draagzak kan ritsen
Ja weet ik, maar vond t niet zo nodig aangezien we de betere temperaturen tegemoet gaan 馃槉

5 jaar geleden

Ik doe het zo. De jas kan niet helemaal dicht dus lekkere sjaal erover. De sjaal is van POM en de draagzak van ergobaby. De kleine heeft een teddy jasje aan met een mutsje en extra sokken

5 jaar geleden

Reactie op bbgrlkl

Ja weet ik, maar vond t niet zo nodig aangezien we de betere temperaturen t ...
Ja gelijk heb je ik heb het ook niet gekocht

5 jaar geleden

Reactie op Decaf

Ik doe het zo. De jas kan niet helemaal dicht dus lekkere sjaal erover. De ...
Wat leuk!!!! Ziet er gaaf uit ook

5 jaar geleden

Reactie op Decaf

Handige tip! Thanks 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Decaf

Leuk met die sjaal zo! Bind je die op een bepaalde manier of hoe blijft die zitten?