Hi lady's,
Ik voel me ineens zo raar, ik ben niet ziek zeg maar maar mijn lichaam voelt ziek ofz
🤷🏻♀️😂
Zware spieren, af en toe vlagen van misselijkheid, loom en dan soms is het ook weer goed en tijdje later komt het weer.. Echt vet raar..
Al paar keer getempt, maar telkens 37.1 of 36.9 en ik doe ook gewoon lekker mijn ding. Net heel de zolder schoongemaakt, gestofzuigd.. Laatste dingen voor de bevalling in huis even doorgelopen haha en zo ineens.. Bleeeeeeh.. Wie herkent dit, zo einde zwangerschap.
Inmiddels 38+4 weken zwanger..
Dat is bij mij 2x het begin geweest van de bevalling. Uiteraard gaat dit bij iedereen anders maar vorige week werd ik op zaterdag echt zo vreselijk misselijk wakker. Voel me zelden zo beroerd. Verder de hele dag heel veel harde buiken / voorweeen, en de volgende ochtend is onze dame geboren. Spannend hoor💝
Ja, ik herken dat wel. Nu 38+6. Voel me echt blegh vandaag. Heel loom en nu misselijk. Vannacht ook slecht geslapen, dus denk dat dat ook niet echt mee helpt. Gister voelde ik me op en top, lekker veel schoongemaakt. Zal er wel bij horen 😅
Ik heb dit ook en ben vandaag ook 38+4. Toevallig vanmorgen op controle geweest bij de verloskundige. Mijn bloeddruk bleek wel ineens wat hoger te zijn dan normaal. Verder geen eiwitten in m'n urine dus ze maakte zich nog niet echt zorgen. Kan allemaal bij de laatste loodjes horen volgens haar. En idd vertelde zij ook dat veel vrouwen zich vlak voor de bevalling wat grieperig voelen.
Jaa ik! Ben in het ziekenhuis omdat ik me van het een op het andere moment zó rot voelde. Bleek m’n bloeddruk ook wat hoger. Maar hier kunnen ze niks vinden en gooien ze het echt op de laatste loodjes... ben ook 38+4 weken zwanger!
Ik voel me vandaag zo bleeh. Men maag dat wat overstreek is. Ben moe maar kan niet slapen. Vanmorgen wel het huisje gepoetst. Misschien dat ik me daarom zo voel. Ben nu 39+4
Hier ook (38+3) sinds gister, moe, spierpijn en keelpijn en snotverkouden. Gelukkig geen Corona. Vandaag ging het beter, maar nu weer in de avond wat heftiger.
Adem ook al even zo zwaar. Wordt darth vader genoemd hier. 😂
Sterkte! Wat heb jij een schattige profiel foto trouwens. Daar doen we dit uiteindelijk toch voor... Ik probeer mijn ogen op 't doel te houden, anders wordt t soms echt te veel
Gister einde van de middag werd het niet beter ineens hele erg hoofdpijn, sterretjes zien, hele dikke dove/tintelende vingers, even paracetamol genomen en aangekeken als het minder werd.. Om kwart over 6 nog licht flitsen, hoofdpijn en dove handen.. Gebeld en moesten gelijk komen naar verloskundige praktijk. Te hoge bloeddruk, zakte wel af later.. Doorverwezen naar ziekenhuis.. Ctg, bloedonderzoek en urine nagekeken (wel wat eiwit in urine maar normale waarde en ijzer iets wat laag, maar ook redelijk normaal voor laatste weken zwangerschap) .. Alles bleek dus goed gelukkig, dus we waren om 21.45 weer thuis..
Rusten en afwachten tot hij zich aan kondigd was het advies, hoop toch stiekem dat hij dat snel doet.. Lichaam is wat op aan het raken. ☺️💙