13 Reacties

4 jaar geleden
Heb je al cetirizine geprobeerd? Gewoon anti-allergie pilletje verkrijgbaar bij drogist. Ik heb dit al maanden en op aanraden van de huisarts geprobeerd: bij mij werkt het, dus dagelijks een pilletje. Is misschien wel het proberen waard, want jeuk kan inderdaad echt gekmakend zijn!

4 jaar geleden
Ik word ook echt gek van die jeuk. Het begint ook altijd in de avond waardoor ik snachts met moeite in slaap val. Ik heb crème, icepack en koelzalf geprobeerd. Helaas hielp dat niet. Ik gebruik voor nu baby talkpoeder en ik merk dat dat wel goed gaat. Misschien dat je ook baby talkpoeder kan gebruiken?

VRIEND
4 jaar geleden
Ik heb ook last van jeuk gehad ik gebruik merk Livsane Vaseline Cetomacrol crème ( gewoon online besteld) na 4 dagen wat ik van de jeuk af de koelzalf hielp bij mijn niet ik douche kort (10min ) en gebruik alleen badschuim voor de gevoelige huid op plekken waar het echt nodig is veder dep ik me af als ik klaar ben met douche

4 jaar geleden
Dames, niet om jullie bang te maken maar neem bij aanhoudende jeuk aub contact op met je verloskundige. Ik had ook 2 dagen behoorlijke jeuk, vertelde dit de verloskundige en blijkt na ziekenhuisbezoek dat ik ernstige zwangerschapcholestase heb. Betekent dat je lichaam niet goed reageert op de zwangerschapshormonen waardoor lever en gal niet naar behoren werken. Hierdoor kan verzuring in het bloed ontstaan waardoor ook risico’s voor je kindje. Is nog vrij onbekend omdat vrouwen hier veel mee doorlopen doordat ze dit niet aangeven bij verloskundige. Heb nu medicatie en sta onder controle bij het ziekenhuis. Word met 37 weken max ingeleid ivm risico voor ons kindje als we haar langer dan 37 weken laten zitten. Ben toch erg blij dat we dit nu weten en zoveel extra controles hebben.