13 Reacties

4 jaar geleden

Heel veel jeuk buik, armen en bovenrug. Word er gek van 😥

4 jaar geleden

Ik heb ook enorme jeuk over mijn hele lichaam. Koelzalf kan helpen!

4 jaar geleden

Ja hier ook heel erg. Ik blijf maar smeren met van alles en nog wat. Dat helpt gelukkig wel. Ik denk dat het komt door droge huid/groeiende borsten (why?!) / Hormonen...

4 jaar geleden

Heb je al cetirizine geprobeerd? Gewoon anti-allergie pilletje verkrijgbaar bij drogist. Ik heb dit al maanden en op aanraden van de huisarts geprobeerd: bij mij werkt het, dus dagelijks een pilletje. Is misschien wel het proberen waard, want jeuk kan inderdaad echt gekmakend zijn!

4 jaar geleden

Ik op mn rechter dij been. Super irritant. Niets te zien... heb steeds het idee er moet toch iets zitten hoe kan het anders zo jeuken 🙈🙈🙈

4 jaar geleden

Heb er heel erg last van gehad, bij de apotheek een vette zalf gehaald en na het douchen gelijk ingesmeerd. Smeer nog steeds en nu gelukkig geen last meer.

4 jaar geleden

Vooral mijn buik jeukt! Niet altijd charmant om overal je zelf te krabben 😅

4 jaar geleden

Hier ook jeuk aan de buik! Tip om niet te hard te krabben zoals ik. Twee dagen met rode krassen op mijn buik gelopen; pijnlijk, zeker met douchen.

4 jaar geleden

Hier op de rug heel erg Vk vertelde me mentolzalf Kruidvat merk te halen en dat helpt enigszins

4 jaar geleden

Ik word ook echt gek van die jeuk. Het begint ook altijd in de avond waardoor ik snachts met moeite in slaap val. Ik heb crème, icepack en koelzalf geprobeerd. Helaas hielp dat niet. Ik gebruik voor nu baby talkpoeder en ik merk dat dat wel goed gaat. Misschien dat je ook baby talkpoeder kan gebruiken?

VRIEND

4 jaar geleden

Ik heb ook last van jeuk gehad ik gebruik merk Livsane Vaseline Cetomacrol crème ( gewoon online besteld) na 4 dagen wat ik van de jeuk af de koelzalf hielp bij mijn niet ik douche kort (10min ) en gebruik alleen badschuim voor de gevoelige huid op plekken waar het echt nodig is veder dep ik me af als ik klaar ben met douche

4 jaar geleden

Dames, niet om jullie bang te maken maar neem bij aanhoudende jeuk aub contact op met je verloskundige. Ik had ook 2 dagen behoorlijke jeuk, vertelde dit de verloskundige en blijkt na ziekenhuisbezoek dat ik ernstige zwangerschapcholestase heb. Betekent dat je lichaam niet goed reageert op de zwangerschapshormonen waardoor lever en gal niet naar behoren werken. Hierdoor kan verzuring in het bloed ontstaan waardoor ook risico’s voor je kindje. Is nog vrij onbekend omdat vrouwen hier veel mee doorlopen doordat ze dit niet aangeven bij verloskundige. Heb nu medicatie en sta onder controle bij het ziekenhuis. Word met 37 weken max ingeleid ivm risico voor ons kindje als we haar langer dan 37 weken laten zitten. Ben toch erg blij dat we dit nu weten en zoveel extra controles hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Muri16

Ik op mn rechter dij been. Super irritant. Niets te zien... heb steeds het ...
Jaaaa precies dat heb ik ook! En ‘s avonds wordt het erger. Gek word ik ervan 🥴