Aan het begin van de zwangerschap heb ik 2 positie joggingbroeken aangeschaft waar ik eerder wel tevreden over was. Een grijze van de prenatal en een fluwelen zwarte van de hunkemoller. Nu ben ik 32 weken zwanger en heb veel last van harde buiken waardoor ik deze vrij strakke joggingbroeken niet meer kan verdragen op mijn buik. Als ik het stuk voor om de buik onder mijn buik doe dan knelt het daar weer teveel. Kortom dit zit beiden echt niet meer.
Nu zoek ik dus toch nog een fijne wat ruimer maar liefst wel enigszins charmant zittende joggingbroek die niet knelt op of onder mijn buik voor de resterende tijd van mijn zwangerschap. Ook lijkt het me handig dat deze dan geschikt is voor na de bevalling de rit naar huis en de kraamtijd.
Heeft iemand tips voor de ideale broek hiervoor? Dan hoor ik ze graag!
Ik heb zwarte pyjamabroeken bij Hema besteld. Deze zitten echt super ruim. Nu kan ik de elastiek helemaal boven mijn buik trekken. Maar straks ook lekker losjes na de bevalling.
Een gewone HM joggingbroek maatje groter. Maar dat zit bij mij lekker. De naadloze legging van de hm zit echt het allerbeste om de buik vind ik. Die is heerlijk!