7 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb deze en ben er super blij mee, hij is lekker flexibel en de indeling vindt ik zeker handig. En niet onbelangrijk er past een heleboel in🤪

4 jaar geleden

Ik heb hem ook, en ben heel tevreden! Hij heeft 1 vak met knoop aan de buitenkant (met luiermatje) en 4 zij-vakken binnen in. Partner vond hem in het begin onhandig en onpraktisch, maar als je hem goed indeelt is het een fijne tas! Er past veel in 👍🏼

4 jaar geleden

De witte die ik heb wordt overigens wel vrij snel vies! En alle takjes/dingetjes van de grond blijven er in hangen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Mama-Lies

Ik heb hem ook, en ben heel tevreden! Hij heeft 1 vak met knoop aan de buit ...
Zou je misschien een foto van de binnenkant kunnen plaatsen? Dat laten ze niet echt zien..

4 jaar geleden

Ik heb hem ook, vind hem super fijn en ruim als ik bij iemand op bezoek ga kan ik er zelf nog een hele lading speelgoed in doen. Ik vind het zelf een van me beste aankomen 😊

4 jaar geleden

*aankopen

4 jaar geleden

Hoi Jamila0905, beetje late reactie maar hier een foto van de binnenkant. De tas heeft een harde onderplaat maar de zijkanten zijn wel ‘zacht’. Daardoor lijkt hij soms niet stevig (en was een goeie foto maken lastig). Maar als je hem goed inpakt kun je juist stevigheid creëren bv door een stapeltje kleertjes/hydrofieldoek ofzo