36 Reacties

3 jaar geleden

Een vriendin is 21 en was super slank en groeide heel snel. Ze kreeg heel veel striae. Andere vriendin is 22 en had daarintegen bijna geen striae. Ik hoop voor mezelf ook dat het allemaal mee valt 😅

3 jaar geleden

Shit lees net dit... onder de 30 meer kans.. heel stom maar dacht er ineens aan en ik dacht neeeee nooit meer crop tops. 😭😭 mijn lijf.😭😭😭

3 jaar geleden

Meid, lekker belangrijk het zijn je mama tijger strepen 😉 Overigens was ik bij de 1e 23 en nergens striae over gehouden dus je krijgt t echt niet altijd.

3 jaar geleden

Reactie op LauraMunck

Meid, lekker belangrijk het zijn je mama tijger strepen 😉 Overigens was ik ...
Nouja zoals je leest vind ik het wel een dingetje. Anders vraag ik er niet naar.🙈 Ff benieuwd naar anderen.

3 jaar geleden

Striae is erfelijk bepaald. Dat ligt er dus maar net aan ...

3 jaar geleden

Mijn eerste zwangerschap was ik 25, geen striae aan over gehouden, waar ik heel bang voor was want mn zus en moeder hebben het heel erg.. ik heb meteen vanaf het begin gesmeerd, sommige zeggen dat dat niks helpt maar dacht probeer t gewoon 😊

3 jaar geleden

Reactie op babygirl224

Mijn eerste zwangerschap was ik 25, geen striae aan over gehouden, waar ik ...
Oooh las idd ook heel veel dat het niet helpt. Proberen kan geen kwaad haha. Wat smeerde jij?

3 jaar geleden

Haha volgens mij is het inderdaad erfelijk bepaald. Ik heb behoorlijk striae van mijn vorige zwangerschap, maar kan me er gelukkig totaal niet druk om maken. Helemaal voor het goede doel!

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Je neemt geen kind met geluk krijg je een kindje toegeworpen. ;)

3 jaar geleden

Reactie op DaniqueCorman

Oooh las idd ook heel veel dat het niet helpt. Proberen kan geen kwaad haha ...
Rituals mama belly 🥰

3 jaar geleden

Helaas is het puur genen en kan je er helemaal niks aan doen, het is afwachten wat je lijf gaat doen

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Jeetje, laten we gewoon aardig blijven tegen elkaar. Ze vroeg het toch? Je bent niet verplicht te reageren.. ieder in zijn waarde laten.

3 jaar geleden

Ik heb als puber al striae op m'n benen en heupen gekregen. Ondanks dat ik 165cm en 59 kg ben.. Zal het vast ook op m'n buik krijgen, zolang ik hopelijk een gezond kindje mag dragen vind ik het allemaal geen enkel probleem. Ben al onzettend dankbaar dat ik zwanger ben..

3 jaar geleden

Op mn 14de begon ik ineens te groeien, mega striae (ondanks jaren smeren) op mn bovenbenen (binnen en buitenjant) en borsten. Was blauw! Inmiddels is de kleur helemaal weggetrokken, al voel je het wel. Ik verwacht de striae straks ook mn buik, maar ach het boeit me niks. Ik vind het zo bijzonder om zwanger te zijn en een kind te krijgen!

3 jaar geleden

Ik werd moeder op mijn 20e. Tweede kindje 22. Ik kreeg wel striae op m’n billen en bovenbenen, is een heel eind weg getrokken en verkleurd... qua huid daar op die plekken heb ik misschien wat moeten inleveren maar verder vond ik juist echt dat je als je jong bent mega snel weer je oude bent qua lijf!

3 jaar geleden

Ik heb als puber al striae op m'n benen en heupen gekregen. Ondanks dat ik ...
Zeker waar! Mee eens!

3 jaar geleden

Even een disclaimer: absoluut als kindje maar gezond is. Dat is logischerwijs de denkwijze toch? Ik was gewoon even benieuwd hoe het is verlopen bij mensen. Gezien er hier en daar pittige reacties kwamen. Wat ik behoorlijk onnodig vind. Zoiets heet ook kleine zorgen komen soms even opwaaien in een opwelling door hormonen ed. Jammerlijk dat er zulke reacties ook kunnen ontstaan, desondanks blijf ik een ieder respecteren. Ik ga ook niet in op die desbetreffende reacties. Thanks voor alle (normale) reacties!💋

3 jaar geleden

Ik moet wel een beetje lachen om de reacties. Fel reageren om het dragen van crop tops maar wel zelf klagen over buikpijn en het krijgen van een snor. 😄

3 jaar geleden

Reactie op Mama21

Ik moet wel een beetje lachen om de reacties. Fel reageren om het dragen v ...
Ik dacht dat je redelijk spontaan (half sarcastisch/ grappend) en tikkeltje kon overdrijven van tijd tot tijd. Maar fout gedacht. 🙈

3 jaar geleden

Zal mij een zorg zijn, ik smeer al wel met olie maar dat doe in meer zodat mijn huid soepel blijft, helpt ook tegen de jeuk aan mijn borsten. Maar voor de rest? Dan maar strepen ik heb me nog nooit voor mijn lijf geschaamd en zal dat ook met striae niet doen, het is 9 maanden lang het veilige huisje van mijn baby en ik koester elke aanpassing die mijn lijf zal doen om dat kindje groot en sterk genoeg te laten groeien Heb lang genoeg kunnen flaneren met een slank gezond lijf!