6 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb de joolz aer gekocht een paar weken terug. We gaan er in juni mee vliegen. Veel mensen in mijn omgeving zeiden dat de buggy mee mocht. Ben zelf ook benieuwd !

4 jaar geleden

Jazeker! Echt een top buggy! Past perfect in de bagagevakken boven de zitplaatsen. Hij wordt geleverd met een soort tas waar je de buggy in kan doen, zodat het niet beschadigd. Hij is niet zwaar en heel gemakkelijk in en uit te klappen, zelfs met 1 hand. Wij hebben er tijdens onze vakantie echt veel plezier van gehad en de kleine kon er ook heerlijk in slapen. Daarvoor zou ik wel dat verleng accessoire kopen, zodat ze de beentjes iets kunnen strekken. Oja en onder de buggy zit een mooie ruimte om spulletjes in te doen en op de achterkant van het zitvlak zit een onzichtbaar vak waar ook nog super veel in kan!

4 jaar geleden

Ja ik vlieg ook regelmatig met Transavia en de Joolz Aer als handbagage in het vliegtuig. Aankoop van de eeuw 馃ぉ. Weet niet waar je naartoe gaat? Wij gaan vaak naar Spanje en daar kennen ze vooral de buggy van yoyo die je op dezelfde manier kan inklappen. Op de terugweg vroegen ze ernaar, heb aangegeven dat de Joolz Aer hetzelfde werkt als yoyo, was ook terugweg geen probleem

4 jaar geleden

Let wel op bij wie je het koopt. Op marktplaats en facebook is een heel netwerk aan oplichters.

4 jaar geleden

Reactie op svvd

Ja ik vlieg ook regelmatig met Transavia en de Joolz Aer als handbagage in ...
Oohh ik ben hier heel blij mee! Moeten we dat ergens aangeven of hoe gaat dat ten werk?

4 jaar geleden

Reactie op babyliefdeJJ

Oohh ik ben hier heel blij mee! Moeten we dat ergens aangeven of hoe gaat d ...
Nee hoef je nergens aan te geven. Bij mij vroegen ze ernaar, of eigenlijk dachten ze dat het zo鈥檔 buggy was die dan in het ruim gaat. Ik zei dat ie helemaal ingeklapt kon worden, zoals yoyo, toen ging er een lampje branden bij de Spanjaard 馃槈