22 Reacties

5 jaar geleden
Zelf hebben wij de joolz geo2 wat een fijne kinderwagen! Ik vind persoonlijk extra ruimte onderin erg prettig. Ook voor deze kinderwagen gekozen omdat ik zelf van tweeling ben en er toch een kans bestond om tweeling te krijgen.

5 jaar geleden
Ik heb de joolz geo..echt fantastisch hoeveel ik in de bak kwijt kan. Ik woon op loopafstand van de supermarkt en kan echt veel meenemen! Hij rijdt lekker degelijk en mijn zoontje zit er fijn in. Ik loop soms met vriendinnen die een ander merk hebben en ben dan vaak zo blij met mijn wagen hihi. Ik denk dat je tussen de day en geo geen slechte keus kan maken

5 jaar geleden
Wij hebben voor de joolz day gekozen, omdat deze lichter is van gewicht. Wij moeten als we richting het centrum lopen veel stoeprandjes op en af en dat is met de day toch makkelijker en de wagen til ik makkelijker in de auto

5 jaar geleden
Wij hebben de joolz day 2. Fijne kinderwagen en kan met zitje ingeklapt worden, wij hebben een kleine hal dus dat was voor ons een grote pre. Qua 2de kindje, wij hebben zo een plankje met zitje erop die achter de wagen kan. Onze zoon zit nu bijna nooit meer in de wagen, dus als over 7 maanden de 2de er is geloof ik niet dat we een duo wagen nodig hebben.

5 jaar geleden
Reactie op Babynr2March2021
Wij hebben de joolz day 2. Fijne kinderwagen en kan met zitje ingeklapt wor ...
Onze zoon is dan 2 jaar en 4 maanden... Maar zit vanaf 1,5 jaar eigenlijk al bijna niet meer in de wagen.

5 jaar geleden
Wij hebben bij ons eerste kindje gekozen voor een joolz day. De verkoper vertelde destijds dat de geo wat stugger is en minder vering heeft dan de day. (Weet niet of het zo is, maar de wagen bevalt nog altijd prima)

5 jaar geleden
Day! Zou er weer voor kiezen, vind hem mooier, minder robuust dan de geo. Ontzettend fijne kinderwagen. Het fijne van deze wagen werd bij ons in vergelijking met andere kinderwagens pas echt duidelijk toen mijn zoon zwaarder werd. De joolz bleef licht en soepel duwen. Die van mij ligt al 2,5 jaar gepoetst en ingepakt op de zolder! Kan niet wachten om hem tevoorschijn te halen. Wellicht is een loopplankje een idee voor in de toekomst.

5 jaar geleden
Hoi Demi, wij hebben de Goolz Geo2 al 4 jaar en gaan hem hopelijk vanaf maart voor ons 3e kindje gebruiken (maar wordt nu voor een nichtje gebruikt).
Mijn schoonzusje heeft hem in gebruik en weet het na 2 weken ook zeker: dit model gaat ze nu zelf zoeken!
Ik heb altijd ontzettend genoten van het gemak waarmee je hem in en uitklapt, hoe goed hij rijdt op alle ondergronden, hoewel een eerste kind met 1,5 jaar misschien niet zo vaak in een buggy zou zitten, is het toch echt fantastisch dat je er na de geboorte van je 2e kindje ook lekker lange wandelingen mee kunt maken terwijl je peuter nog niet lang kan staan of loopfietsen, en juist als moeder maak je al die lange wandelingen de eerste tijd.
Maar ook met de twee wandelwagen opties onder elkaar voelde ik me lekker vrij om met de trein te gaan, en toen onze oudste wat ouder was en lekker zelf wilde lopen of loopfietsen, ging de jongste in de bovenste wandelwagen en kon de boodschappen mand weer onderin. En laat die nou ook lekker groot en sterk genoeg zijn om ook zelfs af en toe een kind in te kunnen zetten!
Niet twijfelen, deze kinderwagen gaat je alleen maar plezier opleveren!