14 Reacties

4 jaar geleden

Even een paniek vraagje hihi 🙈

4 jaar geleden

Ik denk dat de kans een stuk kleiner is nu dan toen hij bij wijze van 6 weken was... maar je weet t nooit🤷‍♀️

4 jaar geleden

Hier is 2 ook niet leverbaar bij de kruitvat heb 3 meegenomen ze is net 8 maanden

4 jaar geleden

Wij gebruiken altijd de nummer 1. Als je genoeg groente geeft. Is dat ook prima. Dus je kunt de nummer 1 nog kopen. 👍

4 jaar geleden

Nummer 2 hoeft je kindje ook niet te krijgen. Nummer 1 is en blijft altijd voldoende😊😊

4 jaar geleden

Ze hadden alleen nummer 5 🙈.. We hebben voor nood even nutrilon meegenomen.. Ze hoopten het morgen of anders overmorgen weer te hebben.. Heb nog een klein beetje van jumbo, dan meng ik het wel voor de zekerheid en dan morgen weer even op bezoek bij de jumbo 😅.. Oh go dat wist ik helemaal niet dat ze nummer 1 konden blijven drinken, hij eet idd daar alles verder mee met ons, fruit 200 gram, groenten 200 gram en tussen de middag 1 broodje.. Tussendoor doen we fles melk.. bij de oudste destijds ook naar nummer 2 gegaan, maar klinkt op zich logisch dat ze dan genoeg uit nummer 1 halen nu je het zo zegt..

4 jaar geleden

Interessant om keuringsdienst van waren hierover terug te kijken. Nummer 1 en 2 zijn precies hetzelfde, alleen het schepje is bij nr 2 groter. Je kan zonder problemen altijd nummer 1 geven! En wisselen met een ander merk kan ook altijd want er zit precies hetzelfde in. Dat moet omdat er zo ontzettend veel controle op zit :).

4 jaar geleden

Reactie op nerdrl

Interessant om keuringsdienst van waren hierover terug te kijken. Nummer 1 ...
Ik dacht dat tussen nr 1 en 2 iets verschil zat in ijzer waarde. En dat nr 2 en 3 zelfde waren maar daar het verschil van schepje in zat. En dat alle nummers daarboven gewoon “onzin” is; alleen maar meer suikers

4 jaar geleden

Reactie op Lien03

Ik dacht dat tussen nr 1 en 2 iets verschil zat in ijzer waarde. En dat nr ...
Oow zou ook kunnen. Ik geef borstvoeding maar als ik te weinig heb gekolfd dan geef ik nummer 1 (want die verkopen ze in die kleine zakjes haha). Maar denk dat je gelijk hebt idd! Maar merken maken echt niks uit!

4 jaar geleden

Reactie op Lien03

Ik dacht dat tussen nr 1 en 2 iets verschil zat in ijzer waarde. En dat nr ...
Nummer 1 en 2 zit wel heel ietsje verschil in. Maar verwaarloosbaar verschil. Ze zeggen vaak ja, voor de ijzer.. maar het ijzerverschil is nihil. Ze halen meer uit een roosje broccoli dan een flesvoeding 2. Suiker is ook onnodig hoger.

4 jaar geleden

Wat is het verschil tussen zuigelingenvoeding en opvolgmelk? In opvolgmelk (nummer 2 en 3, voor kleintjes van 6 tot 12 maanden) zit meer ijzer en calcium dan in zuigelingenvoeding. Baby’s hebben vanaf 6 maanden meer ijzer nodig. Dat komt omdat de voorraad ijzer in het lichaam opraakt. Ook hebben ze wat meer calcium nodig, omdat ze meer vaste voeding eten, maar daarmee nog niet voldoende calcium binnenkrijgen. Vergeleken met koemelk zit er minder zout en eiwit in opvolgmelk.

4 jaar geleden

En nee tussen merken zit geen verschil dus geen zorgen.

4 jaar geleden

Reactie op Yasje91

En nee tussen merken zit geen verschil dus geen zorgen.
In grote lijnen niet.. omdat er veel eisen aan zitten. Maar er zit wel degelijk (kleine) verschillen in. Haalt niet weg dat elke voeding gewoon prima is. Maar bijv Hero gebruikt room (melkvet), Nutrilon bijv niet. Wij hadden eerst Hero en hadden 5-10 💩 luiers op een dag. Sinds de overstap naar Nutrilon gewoon keurig 1 tot max 2 luiers.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah93

In grote lijnen niet.. omdat er veel eisen aan zitten. Maar er zit wel dege ...
Wauw heftig !