8 Reacties

2 maanden geleden

Connetix of Magna tiles, zijn magnetische tegels waar ze allerlei bouwwerken mee kunnen maken. Ben ook nog zoekende voor mijn zoontje die binnenkort 3 wordt, hij is dol op kranen, shovels, trekkers e.d. Ik zit zelf ook te denken aan een fietsje. vorig jaar heeft hij al een trekker gekregen met aanhanger, een dumper en shovel. Ook is mijn zoontje gek op boekjes, vooral van die grote prentenboeken met heel veel plaatjes. En sinds kort vind hij luisteren naar verhaaltjes en naar kinderliedjes ook erg leuk, kan d.m.v. streamingsdienst of ouderwets met cd's, honderd keer dezelfde maar zo leuk om hem ondertussen lekker te zien spelen. Mijn zoontje vind momenteel Plonsje erg leuk, zijn ook boekjes van.

2 maanden geleden

Wij hadden dit probleem ook haha, mijn jochie is gek op bouwen, dus duplo staat op de lijst, misschien is dat nog iets? Andere dingen die gekocht zijn is een speelgoed bbq, want hij is gek op (nep)eten. En omdat we ook al omkwamen in het speelgoed hebben we puur uitbreiding gevraagd van wat ie al heeft en een groter cadeau (nieuw bed, lamp, bureautje voor in z’n kamer) misschien dat dat nog een idee is? Succes!

één maand geleden

Action heeft nu bij zomer speelgoed een olifant die helicopter dingetjes wegschiet en dan kunnen ze met netje deze vangen, hier een succes voor 3 jarige

één maand geleden

Hier ook een Efteling fan. Mijn zoontje krijgt een draak onesie , boekjes, stempelset, tuinstoelen zoals een hark , bezem enz. Autootjes . En een twinkeltoorts van de Efteling vind hij op dit moment geweldig.

één maand geleden

wij gaan morgen op pad voor een fietsje met zij wieltjes (kado van oma) hij krijgt van ons een stepje van decathlon. verder heeft hij speelgoed genoeg haha. enige wat ik nog wil uitbereiden zijn connetix. boekjes van paco zijn hier een hit.

één maand geleden

Wij zijn een modderkeuken aan het maken voor buiten voor zijn verjaardag.

één maand geleden

Kado is gevonden hij krijgt een fiets :) bedankt voor alle tip

één maand geleden

Stappelstenen