19 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zoontje hoeft nog niet naar de kapper, nog steeds een kort blond pruikje hahaha

4 jaar geleden

Mijn zoon is krullen aan het creëren en ik ben zelf kapper😅 dus af en toe knip ik zelf de hele lange sprieten eraf

4 jaar geleden

Reactie op Leooo93

Mijn zoontje hoeft nog niet naar de kapper, nog steeds een kort blond pruik ...
Lekker makkelijk! Dit is Liams 3de keer al 🙈

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Mijn zoon is krullen aan het creëren en ik ben zelf kapper😅 dus af en toe ...
Kijk dat is handig zo’n mama! 😁

4 jaar geleden

Reactie op Liam03

Lekker makkelijk! Dit is Liams 3de keer al 🙈
Zoo dat is al best vaak ja! Haha, grappig hoeveel dat kan verschillen

4 jaar geleden

Wij gaan nog niet naar de kapper. Onze zoon heeft al sinds geboorte een mooi kapsel en het lijkt met hem mee te groeien ♥️

4 jaar geleden

Gelukkig is oma (schoonmoeder) kapster geweest. Deze krullebol is nu al 2x geknipt. Dit is een foto van de eerste keer.

4 jaar geleden

Ik heb het met zes maanden zelf geknipt, het langere babypluis eruit. Ze had veel berg en dat heb ik behandeld. Nu groeit t veel voller en mooier terug en ze kan al staartjes in. Ik ga het laten groeien en om de zoveel tijd zelf de puntjes eraf knippen. Als ze niet goed meewerkt misschien wel naar de kapster. Ze wou net ook al geen staartje in en schudde driftig met haar hoofd 😅

4 jaar geleden

Ik heb een baby met een grote krullenbos. Ze heeft echt dik haar nu al maar ik vind het nog lang niet nodig om naar de kapper te gaan. Daarnaast vertrouw ik kappers gewoon niet met haar haar of mijn haar (ik ben surinaams dus heb een dikke afro en mijn dochter is half nederlands half surinaams). De kappers die ik ken zijn nou niet echt heel kundig met krullen en als ze dat zijn dan denken ze 'one size fits all' en dat is gewoon niet zo met krullen. Gelukkig heb ik een afro en doe ik al jaren mijn eigen haar en weet ik dus ook heel goed met mijn dochter haar haar om te gaan. Ze werd geboren met een volle kop stijl haar en dat is alleen maar meer gaan krullen en dikker geworden. Dus ik laat het lekker gaan en als ik zie dat het een knipbeurt nodig heeft dan doe ik het zelf. Ik ben gewoon nog geen echt goede krullenkapper tegengekomen die ik vertrouw.

4 jaar geleden

Ik heb het hier ook zelf geknipt. Mijn man knipt ook mijn haar, dus kapper zien we hier niet echt meer

4 jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Ik heb het met zes maanden zelf geknipt, het langere babypluis eruit. Ze ha ...
Welk elastiekje gebruik je voor haar staartje en hoe pak je het aan? Mijn dochter begint te gillen zodra ik probeer om een staartje te maken

4 jaar geleden

Reactie op 123456890

Welk elastiekje gebruik je voor haar staartje en hoe pak je het aan? Mijn ...
Ik had van die dunne kleine vd Zeeman a la loombandjes. Maar nu is t ook onmogelijk hier 🤣 Dus laat maar lol

4 jaar geleden

Zo goed als kaal koppie hier dus nog geen kapper nodig 🙈 Alleen een blonde waas die ik steevast elke ochtend 'borstel', haha

4 jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Ik heb het met zes maanden zelf geknipt, het langere babypluis eruit. Ze ha ...
Hoe heb je de berg behandeld? En wat een ontzettend knappe meid heb je!

4 jaar geleden

Reactie op Dwarrel

Onze meid heeft ook berg

4 jaar geleden

Hier nog bijna geen haar 🤭 dus voordat hij een keer een kapper ziet, duurt het nog wel even

4 jaar geleden

Reactie op Dwarrel

Met van die bergzalf van Dr. Leenarts, eenmaal in laten trekken in de hoofdhuid, daarna douchen/badje en dan alles eruit gekamd. Merk echt dat het nu steviger groeit. En dank je wel 😍 ik vind ze zelf ook heel mooi hihi

4 jaar geleden

Hij had echt wildgroei, dus zijkanten wat korter geknipt en alles wat bijgeknipt. Hij vindt het allemaal wel prima.

6 maanden geleden

Topic gesloten op verzoek van topicstarter