5 Reacties

3 maanden geleden

Ja heel herkenbaar! Vind het na een paar dagen met kinderen héérlijk als ik weer naar m’n werk kan 🫢 m’n jongste praat nog niet, maar ben benieuwd hoe het dan gaat zijn met twee van die kletskousen om me heen 😬 heel erg gezellig hoor! Maar ook gewoon vermoeiend.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar hoor. Hier een tweeling die non stop praat en hun favo woorden zijn ‘waarom dan’ en ‘wat is dat’. En ze staan minimaal 12 uur per dag aan. 😅 Wij voeden zoveel mogelijk zonder scherm op. Ze kunnen redelijk goed zelf spelen. Wat hier een beetje helpt als het me te veel is is naar de speeltuin gaan, knutselen of een luisterboekje opzetten.

3 maanden geleden

Herkenbaar! Ik heb ook slaapproblemen sinds de geboorte van mijn dochtertje en ben soms ook zo extreem moe dat ik er niet zo goed mee om kan gaan. Zij is ook echt een kletskous, hele dag door; mamaa, mamaaa, waarom? Pfff🫢 Probeer er toch maar van te genieten, wetende dat het een fase is die ook weer voorbij gaat, maar ja soms vind ik het wel lastig. Dan heb ik er even de energie niet voor.

3 maanden geleden

herkenbaar. hier gaat de schermtijd nu gepaard met een koptelefoon speciaal voor kinderen. kind even rust en ontprikkelen, mama ook

25 dagen geleden

Hier ook eentje die rustig 3 keer mama mama mama roept en vervolgens niets te vragen heeft…. Ontzettende kletskous is het echt maar haar vader ook nog eens dus die hoort het vaker van mij tegenwoordig want dan kan ik hem er niet ook nog bij hebben 🙈 (adhd x2 ben ik bang) De magibook van vtech vind ik een fantastisch alternatief voor de tv/tablet. Het is zo’n boek met een pen waarmee je dingen kunt aanwijzen en dan komt er een verhaaltje of een spelletje dus een interactief boek. Je kunt er een koptelefoon op aansluiten ook. Je kunt er steeds nieuwe boekjes in halen ik heb het basis boekje en 2 extra (Peppa en tellen met dino’s) en daar speelt ze al een jaar mee en de niveau 2 quizjes kan ze nog niet eens doen dus zit echt lang speel plezier in. Leia kan het hele alfabet al omdat dat ding het zingt.