69 Reacties

5 jaar geleden
Wij hebben de Dubatti gekocht, maar 2de hands via marktplaats. Scheelde veel geld en de wagen ziet er nog erg mooi uit. Voordeel is dat mocht er een onderdeel kapot gaan je alles bij babypark nog nieuw kan bestellen en vervangen. Verder vinden we het juist fijn dat de reiswieg en het zitgedeelte hetzelfde frame delen = minder spul wat je niet gebruikt opslaan.

5 jaar geleden
Wij hebben de nieuwe Joolz day+ gekocht. Kijk even op YouTube bij babypark. Die leggen daar alles uit! Wij zijn helemaal verliefd. Makkelijk in en uit klappen, switchen van reis naar zit is 1 handeling en nog een mooi design ook. Boodschappenmandje is relatief groot en heeft lampjes. De prijs is wel hoog maar dit komt omdat de wagen net nieuw is. Succes met de keuze maken! 😘

5 jaar geleden
Wij hebben destijds voor dubatti gekozen omdat deze in een kleine auto past, bv suzuki alto en hyundai i10. Joolz paste er niet in.
We hebben gewoon bij babypark iemand gevraagd of we mochten passenin onze auto. Ze zijn netjes meegelopen en hebben meegeholpen met de keuze en passen in auto.nog steeds erg blij net dubatti E1.

5 jaar geleden
Wij hebben de Mutsy Evo Nomad, super handige compacte kinderwagen en rijdt heerlijk! Wij hebben een kleine auto maar deze past er prima in

5 jaar geleden
by ons zoontje hadden we de dubatti & voor onze dochter gaan we zeker weten weer voor de dubatti wat een top wagen !! echt een aanrader

5 jaar geleden
Wij hebben een JoolzDay met grote boodschappenmand. Ik vond de JoolzGeo erg groot en wat lomp ten aanzien van de JoolzDay. De verkoper vertelde dat de bak en de zitting niet groter zijn, de boodschappenmand wel en hij kan evt wel als duo bak gebruikt worden als je 2 kindjes vlot op elkaar krijgt.

5 jaar geleden
Wij hebben de Joolz geo 2 gris! Super blij mee! Echt mega handig zo’n grote bak onderin vooral met boodschappen doen met de handscanner! Scannen onderin leggen, afrekenen en klaar😍😍 luiertas is ook ideaal alles is top’!! I love it! Nu verwachten we een tweeling en we kunnen hem ook nog uitbreiden naar een duo! Yeah

5 jaar geleden
Wij hebben een JoolzDay met grote boodschappenmand. Ik vond de JoolzGeo erg ...
We hebben trouwens ook gekeken naar de easywalkerHarvey2. Mooie kinderwagen en zeer compact. Alleen wij zijn beide vrij lang. Dus hoge bak was wel vereiste voor ons.

5 jaar geleden
Wij hebben de dubatti, we hebben die gekozen omdat wij denken dat die vering beter is en de all terrain banden vonden wij een voordeel. Verder kan mijn man (van bijna 2 meter) er ook goed achter lopen en dat was bij de joolz niet. Je kunt denk ik geen verkeerde keuze maken tussen die 2. Bedenk vooral wat jullie ermee willen doen. Mocht je bijv. Boodschappen willen doen of in de stad lopen ermee, dan is een klein mandje misschien niet handig. Wij lopen vooral in de natuur met onze hond en dan hebben wij liever goede vering+banden ipv een groot mandje 🤗

5 jaar geleden
Uppababy Vista 2... (kiezen wij). Dubatti heeft geen fijne duwstang vond ik. Tevens inklappen etc van zowel dubatti als Joolz tov Uppababy vond ik onhandiger. Voor mij sprong dus uppababy er echt uit. En ideaal met de 13 kilo draag mogelijkheid voor boodschappen.