8 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zoontje wordt volgende week 6 maanden oud en de kinderwagen staat vanaf 4.5 maand af en aan in de zitstand. Ligt er net aan of hij moe is of niet. Soms heb ik de zitstand ook wat verder achterover. Maar hij kan dus ook al zonder ondersteuning zitten vanaf 4.5 maand😅

4 jaar geleden

Hey! Aaaah een leeftijdsgenootje van onze dochter. Die wordt morgen ook 6 maand 🥰. Wij zijn gisteren overgeschakeld... ze past fysiek nog in haar mand, maar ze trekt de voering telkens los 🙈. We hebben wel gemerkt dat volledig recht zitten in haar zitje nog niet lukt. Ze hangt er meer in dan dat ze zit. Dus we zetten het zitje nu op de 1 na meest platte stand (of platte stand). Zo lukt het bij ons wel.

4 jaar geleden

Ik was al op 5,5 maand gewisseld omdat ze liggen echt niet leuk meer vond wou gepakt worden proberen recht zitten huilen dus was het voor mij genoeg reden om te wisselen

4 jaar geleden

Het ligt er aan welke kinderwagen je hebt. Bij onze oudste hadden we een mutsy met best een grote zitting. Deze had ook geen kiepstand dus kon alleen de rug en been leuning verzetten naar lig/zit. Daar kon ze echt pas met een maand of 7 goed in zitten/liggen anders gleed ze weg. Tot die tijd in de maxicosie want door reflux krijste ze moord en brand in de ligbak. (We konden door haar reflux en slechte drinken ook nooit lang weg dus dat scheelt) Nu heb ik een joolz die wel achterover kan kiepen (ivm onze eerdere ervaring) en ligt nr 2 al vanaf 4 maanden in het zitje. Maar dan dus iets achterover gekiept. Ook deze heeft reflux en wilde gewoon niet in de ligbak liggen. Nu is ze 6 maanden en zit ze ook zo nu en dan even wat rechterop vind ze wel leuk kwa kijken.

4 jaar geleden

myn dochter is ook 6m sins gistere met reflux en zit eigelijk gewoon is de maxi cossie met de buggy

4 jaar geleden

Met 5 maanden overgestapt omdat ze te groot werd voor de reiswieg. Ook wilde ze alles al in de gaten houden, kwam steeds met haar hoofdje omhoog om rond te kijken. Wij hebben een Easywalker Harvey waarvan je het zitje nog in ligstand kan zetten.

4 jaar geleden

Hier rond de zes maanden veranderd, maar gebruiken alleen de laagste ligstand als ze wilt slapen en anders de 1 na laagste stand. Ze kan nog niet zitten en zakt anders teveel weg. Voetjes op de beugel leggen is ook favoriet voor mijn hangjeugd.

4 jaar geleden

Hier met 5 maanden het zit gedeelte gaan gebruiken. Wel heb ik de maxi cosi hoofd verkleiner erin gedaan. Maar hij vind het zit gedeelte veel leuker. En met slapen kan hij gewoon plat.