8 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Mijn peuter klimt ook uit zijn ledikant maar vind hem persoonlijk nog te jong voor een groot bed. Ik zet nu een grote plank voor zijn bed als hij er toch voor kiest om er uit te klimmen. Zet een kastje voor de plank zodat het niet kan schuiven. Werkt fantastisch! Soms is die plank niet eens meer nodig omdat hij nu in zijn bed blijft liggen (weet nl al dat de plank ervoor komt als hij er uit klimt).

3 jaar geleden

Ik verbaas me dat mijn zoontje dat niet doet, want me 2 andere dochters deden dat ook (uit bed klimmen) Dus daar mag ik nog blij om zijn🫣 En inderdaad wij hebben ook een traphekje, maar die poging heeft ie ook nog niet gewaagd. Alleen het slapen is hier ook een drama Wij zijn ook net in slaap gevallen met strijd en huilbuien. En ik ben kapot😖 Even over die trap hek, mischien een optie om die klik wat strakker te draaien/ bevestigen. Of de deur klink even omdraaien dat ie de deur niet open krijgt van de kamer?!?

3 jaar geleden

Ik zou een normaal bed aanschaffen. Hij weet nu hoe die eruit kan en dat kan gevaarlijke situaties veroorzaken. Trapje is niet veilig als hij deze zelf open kan maken. Eventueel de deurklink van zijn kamer omdraaien zodat die omhoog wijst of vervangen voor een deurknop die je moet draaien.

3 jaar geleden

Reactie op Erka

Ik zou een normaal bed aanschaffen. Hij weet nu hoe die eruit kan en dat ka ...
Deze ledikant kunnen we veranderen in een gewoon bed. Dat gaan we vandaag gelijk doen 😊 deurklink omhoog geprobeerd maar hij krijgt alsnog de deur open 😅 ding om te draaien klinkt als een goed idee. Denk dat Traphekje Open laat. Voor hij daar over heen valt. Hij kan gelukkig al best goed trap lopen

3 jaar geleden

Reactie op Lysterious

Deze ledikant kunnen we veranderen in een gewoon bed. Dat gaan we vandaag g ...
Je kan eventueel ook tijdelijk een haakje aan de buitenkant monteren. Waarschijnlijk is het even een fase, succes!

3 jaar geleden

Wij hebben een haakje aan de deur gemaakt! Het was hier ook echt drama. Ik stond er zelf niet helemaal achter(voelt als opsluiten, maarja klink omhoog of ledikant waar kleine niet uitkan is eigenlijk praktisch het zelfde) maar na 1 dag was hij eraan gewend en vind hij het prima, zijn nachtrust beter en die van ons ook.

3 jaar geleden

Traphekje is niet veilig als een kind dat open krijgt. Ik vind het toch gevaarlijk om een kind van 2 alleen van de trap af te laten lopen. Sowieso naar een ander bed gaan, maar ik zou zorgen dat hij de trap niet af kan

3 jaar geleden

Ik heb de deurklink rechtop gezet zodat ze er niet bij kan. Ideaal.