4 Reacties

3 jaar geleden

Het is vervelend, maar het is gewoon niet anders. Je buren zijn momenteel ook hun dromen aan het realiseren. Met een beetje geluk verbouwen ze nu zo groots dat je er straks jaaaaaren vanaf bent 鈽猴笍 Je zou natuurlijk een gesprekje kunnen aangaan. Niet om meteen over het geluid te klagen, maar toon eens wat interesse. Wat zijn ze aan het verbouwen? Hoe lang denken ze er mee bezig te zijn? Dan kan je vanuit daar weer kijken of ze willen proberen om met jullie rekening te houden door op bepaalde tijden geen zwaar gereedschap te gebruiken, of zo min mogelijk want soms kan het natuurlijk niet anders.

3 jaar geleden

Hebben ze je op de hoogte gesteld, wel fijn om gewoon inderdaad koffie met elkaar te drinken. Zodat je van elkaar weet wat er gaat gebeuren. Wij geven grote lawaai klussen altijd van te voren aan bij de buurman, zodat hij die dag weg kan zijn. Ik denk dat geluidsoverlast allemaal heen en weer gaat. Nu hebben jullie last van het klussen. En misschien hebben zij straks weer last van gehuil van de baby. En wie weet besluit de andere buurman een hond te nemen die de hele dag blaft als ze weg zijn. Meeste burenruzies beginnen met geluidsoverlast.

3 jaar geleden

Veel sterkte. En nee je stelt je niet aan, klussende buren zijn zo irritant voor iedereen, laat staan als je ook nog zwanger bent en een kleintje hebt rondlopen. En zeker als de verbouwing al langere tijd duurt.

3 jaar geleden

Oh vreselijk. 2 jaar?! Bouwen ze een heel appartementen complex of zo poeh 馃槗 Ik kan alleen maar met je meeleven... Vaak kun je er weinig aan doen tenzij ze met je mee willen denken over bepaalde tijden stilte. Ik ben zelf verhuisd omdat een buurman klusser als hobby was echt vreselijk. Leek wel altijd in de tussen uur te boren en dan kwam ik daar geen foto lijstje aan de muur of iets een waar mysterie 馃檲 Buurman nu klust ook nog wel eens denk meestal van te voren niet na over de tijden maar als ik hem vraag wil hij altijd graag rekening houden met onze dochter gelukkig. Maar blijft irritant