14 Reacties
4 jaar geleden
Heeft mijn dochter inmiddels ook 11 maanden een periode gedaan. Wij hebben er niks mee gedaan en ze is er al weer mee gestopt. Heeft ongeveer 4 weken geduurd. Geen idee wat de oorzaak er van is…
4 jaar geleden
Mijn zoontje doet dit al 2 maanden. Mijn oudste heeft het nooit gedaan. Het wordt al wel minder. Ze ontdekken dan gewoon een nieuw geluid denk ik, gaat vanzelf over als het goed is.
4 jaar geleden
Ohh hier ook.. suuuuuper irritant. Ik stop telkens mijn vinger in zijn mond hahaha
4 jaar geleden
Onze stopte vanzelf, zoals je zegt hebben ze dat leren kennen. Het geluid en de gedachte aan het gevoel zijn wel lastig te verdragen sommige momenten. Maar ze doen het zelf zo lang niet dus.... Even op je tanden bijten 😅
4 jaar geleden
Ahh hier ook rond de 9/10 maanden gehad. Echt heel akelig geluid.. 🥴
Gelukkig is hij er na een aantal weken zelf weer mee gestopt!
4 jaar geleden
Oeeeeeh m’n nekharen gaan overeind staan, wat een rotgeluid! Hier doet ze het ook constant! Zie ook dat er dus een heel klein stukje van een tand is afgebroken en daar maak ik mij het meeste zorgen over, dat er niet nogmeer afbreekt 😅😅
zou ook niet weten hoe het te stoppen☹️ maar wel blij te lezen dat we niet de enige zijn..
4 jaar geleden
Ohhh die van mij ook, vreeeeselijk geluid 😖 Ze doet het ook om een reactie uit te lokken merk ik. Voorheen stopte ik m'n vinger er tussen en dat was blijkbaar heel grappig, net als 'nee' zeggen 🤷♀️ dus nu probeer ik het te negeren en geen reactie te geven terwijl ik van binnen sterf