14 Reacties

3 jaar geleden

Heeft mijn dochter inmiddels ook 11 maanden een periode gedaan. Wij hebben er niks mee gedaan en ze is er al weer mee gestopt. Heeft ongeveer 4 weken geduurd. Geen idee wat de oorzaak er van is…

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit al 2 maanden. Mijn oudste heeft het nooit gedaan. Het wordt al wel minder. Ze ontdekken dan gewoon een nieuw geluid denk ik, gaat vanzelf over als het goed is.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ohh hier ook.. suuuuuper irritant. Ik stop telkens mijn vinger in zijn mond hahaha

3 jaar geleden

Onze stopte vanzelf, zoals je zegt hebben ze dat leren kennen. Het geluid en de gedachte aan het gevoel zijn wel lastig te verdragen sommige momenten. Maar ze doen het zelf zo lang niet dus.... Even op je tanden bijten 😅

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het inderdaad ook een tijdje gedaan toen hij net boven en onder tandjes had, het stopte vanzelf. Toen er nieuwe tandjes beneden kwamen heeft hij het weer een aantal dagen gedaan en is ook vanzelf weer gestopt.

3 jaar geleden

Onze zoon deed het ook een paar dagen en toen stopte hij er ineens mee. Ook al betrap ik hem heel soms nog op knarsen! Echt een rotgeluid! Gaat door merg en been!

3 jaar geleden

Hier oooook super vervelend geluid indd

3 jaar geleden

Ahh hier ook rond de 9/10 maanden gehad. Echt heel akelig geluid.. 🥴 Gelukkig is hij er na een aantal weken zelf weer mee gestopt!

3 jaar geleden

Oeeeeeh m’n nekharen gaan overeind staan, wat een rotgeluid! Hier doet ze het ook constant! Zie ook dat er dus een heel klein stukje van een tand is afgebroken en daar maak ik mij het meeste zorgen over, dat er niet nogmeer afbreekt 😅😅 zou ook niet weten hoe het te stoppen☹️ maar wel blij te lezen dat we niet de enige zijn..

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet het ook sinds een paar dagen. Ik laat het maar even. Hopelijk stopt hij er snel mee. Als ik er iets van zou zeggen , dan zou hij het alleen maar meer doen😅
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik had ook iets gelezen, dat ze het doen om hun tanden recht te zetten. Soms zit er een tand in de weg en kunnen ze het recht duwen op die manier

3 jaar geleden

Ooooh vreselijk geluid, die van mij doet dat ook soms nog, is nu ook 11 maanden.. krijg al kippenvel weer bij de gedachte van dat geluid 😂.. Kheb er niks aan gedaan, dacht dat het wel zou overwaaien

3 jaar geleden

Hier ook! Wat een naar geluid he. Als ze het doet dan pak ik zachtjes haar wangetjes vast of stop een vinger in haar mond, dan stopt het wel 😅

3 jaar geleden

Ohhh die van mij ook, vreeeeselijk geluid 😖 Ze doet het ook om een reactie uit te lokken merk ik. Voorheen stopte ik m'n vinger er tussen en dat was blijkbaar heel grappig, net als 'nee' zeggen 🤷‍♀️ dus nu probeer ik het te negeren en geen reactie te geven terwijl ik van binnen sterf