28 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ze wel in de droger gedaan en is prima gegaan

4 jaar geleden

Ik was ze op 30 graden en voeg een beetje dettol wastoevoeging er bij (doen we nu bij onze dochter ook) en ik gooi ze dan gewoon in de droger 🙊

4 jaar geleden

Ik heb onze happy horse knuffel op 30 graden gewassen met zwitsal wasmiddel. Ontzettend zacht!

4 jaar geleden

Ik was ze ook op 30/40 en daarna in de droger ook die van happy horse, en zien er nog mooi uit

4 jaar geleden

Ik heb ze gewoon in de droger gedaan! Ze zijn heerlijk zacht en nog heel mooi! Knuffels moet je gewoon kunnen wassen, anders zou het toch niet goed zijn dat een kind altijd een knuffel heeft?!

4 jaar geleden

Ik heb de mijne op 30 graden gewassen en aan de waslijn laten drogen. Ging prima en zijn nog steeds zacht. Ook de happy horse

4 jaar geleden

Ik heb ze in de droger gedaan! En op 40 gewassen. Ging goed!

4 jaar geleden

Goed idee, die ben ik helemaal vergeten te wassen. 😅

4 jaar geleden

Ik was ze op 60 graden met wasverzacgyer, en dan in de droger op synthetisch

4 jaar geleden

Ik heb zo'n knisper boekje gekregen, kan deze ook in de was en droger?

4 jaar geleden

Reactie op EmilySanders1988

Ik heb het niet geprobeerd... Op het knisperdoekje dat ik heb staat handwas dus dat heb ik gedaan!

4 jaar geleden

Ik was ze op 40 graden en laat ze drogen op het wasrek, happy horse van mijn dochter is al zo'n 30x gewassen denk ik en nog steeds heel

4 jaar geleden

Beetje afhankelijk van de knuffel, maar die echte babyknuffels (zoals dienvan happy horse) kunnen iig wel op 40 graden in de wasmachine. Droger durf ik dan weer niet. En een aantal knisperboekjes heb ik ook al paar keer in de wasmachine gehad, gaat ook prima.

4 jaar geleden

Ik was alle knuffels op 30 graden en steek ze in de droogkast op programma wol en extra zacht.

4 jaar geleden

Reactie op EmilySanders1988

Ik heb bij mijn eerste dochter heel wat knisperboekjes tweedehands gekocht en alles vooraf gewassen op 30° (wel niet in de droger), en was geen probleem.

4 jaar geleden

Iemand de knuffels van little dutch ocean al gewassen ? Zo ja het zeepaardje met de belletjes in kan dit ook heb overal de etiketjes er al af gehaald

4 jaar geleden

Reactie op EllennS

Iemand de knuffels van little dutch ocean al gewassen ? Zo ja het zeepaardj ...
Yes, laatst gewassen op 30 graden.

4 jaar geleden

Reactie op IngridT

Yes, laatst gewassen op 30 graden.
Oke super en zijn ze nog zacht ? En enkel met wasmiddel of ook wasverzachter ? En in de droogkast gestoken ?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik was ze gewoon en daarna in de droger. En yup gebruik ook wasverzachter.

4 jaar geleden

Reactie op EllennS

Oke super en zijn ze nog zacht ? En enkel met wasmiddel of ook wasverzachte ...
Ik heb ze met een beetje wasmiddel en wasverzachter gewassen van Zwitsal. Daarna aan de waslijn laten drogen. Ze zijn nog heerlijk zacht en ruiken nu ook heel lekker :)