8 Reacties

2 maanden geleden

Hebben we met onze zoontje van 9 maart ook. Sinds hij is gaan wennen op de basisschool wilt hij niet meer naar het KDV huilen, jammeren heel de dag op schoot bij de leidsters en af en toe huilen dat ie naar mama wilt. We merken de laatste tijd dat hij heel aanhankelijk naar mij en zijn papa is. Wilt opeens in de kinderwagen ook, bij ons in bed ik herken soms mijn kind niet meer. En word hier ook enorm verdrietig van, dat ik hem tegen zijn zin bij de opvang moet achterlaten.. maar moet helaas zelf ook gaan werken het is niet anders 🥹 hopelijk is t een fase die snel over gaat. Ik wens je heel veel geduld, en ben stiekem toch blij dat met de herkenning.

2 maanden geleden

Ik noem hem (eind maart 4) mijn plakbandje. Echt onwijsss. Lontje is onwijs kort, het is snel boos en het kdv is super stom (dat hij dan toch een topdag heeft, telt niet haha). Lastig is het! En heb ook wel met ze te doen, groot worden is niet niks.

2 maanden geleden

Reactie op MrsFlamingo

Ik noem hem (eind maart 4) mijn plakbandje. Echt onwijsss. Lontje is onwi ...
Heel herkenbaar ja, kdv is stom, maar ze heeft het wel leuk gehad ja 🙈 heel dubbel. Missch mist ze dr vriendinnetjes ook wel, die zijn al naar de basisschool...

2 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

Heel herkenbaar ja, kdv is stom, maar ze heeft het wel leuk gehad ja 🙈 hee ...
Ja dat geeft mijn zoon ook aan. Maar met die kindjes afspreken, dat hoeft dan weer niet 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op MTZ

Hebben we met onze zoontje van 9 maart ook. Sinds hij is gaan wennen op de ...
Idd fijn te lezen dat we niet de enigen zijn ☺️

2 maanden geleden

Herkenbaar hoor. Ik denk dat het hier eraan ligt dat ze bijna vier jaar worden, naar school, naar bso.. veel veranderingen en dan zijn papa en mama toch even de veilige basis. Ook gestopt met speentjes maar dat ging gelukkig moeiteloos. Dus daar kan het niet aan liggen meer.. Ik merk dat ik zelf ook wel behoorlijk met hun verjaardag en basisschool tijd bezig ben. Dat hebben ze feilloos door. Iets aanhankelijker dus dan maar extra knuffelen.. ook deze fase gaat vast weer over😄

2 maanden geleden

Hier ook een heel aanhankelijk mannetje. Hij hangt heel erg aan mij. Naar bed gaan is al 2 weken een drama. Huilen, er af komen en bij mij willen zijn.

2 maanden geleden

Wel fijn om te zien dat jullie het herkennen. Dan zal het wel een fase zijn ofzo 🙈