19 Reacties

3 jaar geleden

Volg... ik maak tot nu toe altijd zelf super gezonde volkoren koekjes, maar heb het nog niet aangedurfd met onze dreumes 馃き

3 jaar geleden

Hier gewoon lekker zandkoekjes gebakken. Wij hebben zo'n leertoren, groot succes.

3 jaar geleden

Lijkt me een hele leuke acticiteit en denk wel dat het doenbaar is. Al zal je er wel veel rommel bij moeten nemen vrees ik haha

3 jaar geleden

Nee, maar espresso zetten en vaatwasser vullen is hier wel een hit. Net nieuwe keuken, dus kon tot die tijd ook niet. Misschien dat ik morgen met ze appeltaart of koekjes ga bakken.

3 jaar geleden

Nee, maar espresso zetten en vaatwasser vullen is hier wel een hit. Net n ...
Haha herkenbaar! Die van ons wilt perse helpen met de vaat uitpakken en koffie zetten en na het eten pakt hij zijn bordje om in de vaat te zetten! Vindt hij echt prachtig en wij stimuleren het vooral door hem te prijzen als hij het doet 馃構

3 jaar geleden

Reactie op Cpalmbje

Haha herkenbaar! Die van ons wilt perse helpen met de vaat uitpakken en kof ...
We doen al genoeg voor ze toch? 馃ぃ mag wel wat er voor terug. Ze helpen hier nu ook met opruimen, soort van.

3 jaar geleden

We doen al genoeg voor ze toch? 馃ぃ mag wel wat er voor terug. Ze helpen hie ...
Haha nou, agree! 馃お hier mag hij ook gewoon eten wat hij op de grond heeft gegooid oprapen, snotdoekjes in de prullenbak, vieze kleding in de wasmand.. heel fijn voor mama, maar ook prachtig voor hem, heerlijk hie trots hij kan zijn op zulke kleine dingen馃榿

3 jaar geleden

Koopmans heeft nu een leuke bakmix met Sinterklaas en Piet uitsteekvormpjes. Die heb ik afgelopen week hier gebakken met onze dochter. Die vond het echt fantastisch!

3 jaar geleden

Nee, maar espresso zetten en vaatwasser vullen is hier wel een hit. Net n ...
Ja hier is dat ook een hit! Af en toe motiveert hij mij om vaat uit te ruimen whaha heerlijk 馃槀

3 jaar geleden

Hier gister ook de Sint en Piet koekjes van Koopmans gebakken. Het deeg opeten was leuker dan de vormpjes uitsteken 馃き

3 jaar geleden

Hier een simpel muffin receptje gevonden zonder suiker met eieren, banaan, appel, rozijnen, haver, plantaardig melk en rozijnen.. dat in een muffin vorm en in de oven.. was simpel en leuk om samen te doen.. met dit receptje heb je wel minder afwas enz, dus wel eens leuk ook al heb je minder tijd.. Met vormpjes nog niet geprobeerd.. maar ziet er ook leuk uit..

3 jaar geleden

Reactie op Waiting

Hier een simpel muffin receptje gevonden zonder suiker met eieren, banaan, ...
Kun je dat recept delen? Klinkt lekker.

3 jaar geleden

Kun je dat recept delen? Klinkt lekker.
Mijn zoontje vond het ook lekker.. ik heb hier wel alles in de blender gedaan en enkel de rozijnen als laatste toegevoegd zonder te blenden (zoontje mocht alles erin doen en op knopje draaien..). Let wel niet op titel van de website.. receptje is voor mij niet om af te vallen 馃槄, wel lekkere koekjes zonder suiker https://makkelijkafvallen.nl/recepten/havermout-muffins/

3 jaar geleden

Reactie op CVis

Hier gister ook de Sint en Piet koekjes van Koopmans gebakken. Het deeg ope ...
Aah wat leuk zeg. Waar staat ze op? Mooie hoogte zo aan het aanrecht.

3 jaar geleden

Reactie op wondertje28

Aah wat leuk zeg. Waar staat ze op? Mooie hoogte zo aan het aanrecht.
Een leertoren van Ette Tete. Voor zulke dingen erg handig 馃檪

3 jaar geleden

Ik ga t binnenkort toch proberen dan! Maar heb nog geen uitsteekvormpjes. Die vraag ik dus eerst aan sinterklaas 馃槢

3 jaar geleden

Wel taart en cake en vaak brood, maar ik geloof nog geen koekjes. We hebben een leertoren en hij helpt heel vaak mee (deeg rollen, op het knopje van de keukenmachine drukken, ingredi毛nten in de pan gooien, uien pellen en vooral heel veel proeven) met koken en dus ook met bakken.

3 jaar geleden

Reactie op CVis

Een leertoren van Ette Tete. Voor zulke dingen erg handig 馃檪
Ja indd heel handig

3 jaar geleden

Ik had laatst deze van de AH! Was een succes om met 2 kids 19 maanden en net 3 jaar te doen! Je hoeft alleen maar de rollen of figuurtjes te maken