21 Reacties

5 jaar geleden

Vanaf week 6 tot 12 misselijk geweest met overgeven nu de 13e week niet meer misselijk maar ik houd ook dat kokhalzen en overgeven. Denk niet dat je daar wat aan kan doen behalve accepteren en hopen dat het snel verdwijnt. Ik heb van die spuugzakje bij de apotheek gekocht die passen makkelijk in me tas. Als je dan in de winkel of op het werk bent of ergens anders heb je iniedergeval iets bij je, scheelt een hoop bende.

5 jaar geleden

Als ik t voel opkomen ga ik koffiezetten en hang mn neus erboven 🤣 ik heb altijd geleerd koffie neutraliseert voor nu werkt dat voor mij 💪✌️

5 jaar geleden

Ohmygooodd! Got the same thing!

5 jaar geleden

Goed in en uit ademen en als het kan even zitten, dat helpt bij mij.

5 jaar geleden

Heb ik soms ook ja met deo. Ik slik nu davitamon mama compleet. Daar moet ik ook elke keer van kokhalzen...

5 jaar geleden

Ik heb dat ook ineens! Nooit last van gehad, ook niet tijdens de eerste maanden van de zwangerschap. Maar sinds een paar weken heb ik ineens moeite bij het tandenpoetsen en tong schrapen enzo. Heel vreemd en ook erg vervelend gevoel. Heb nog niet iets gevonden waardoor het minder wordt.

5 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem met tandenpoetsen! Elke dag opnieuw. Helaas nog geen oplossing gevonden. Wat het voor mij wel dragelijker maakt is onder de douche tandenpoetsen zodat ik alles kan laten “lopen” en zo niet m’n mond vol heb, want dat maakt bij mij het kokhalzen nog erger 😅

5 jaar geleden

Zelfde probleem al 16 weken lang. Nu doe ik voortaan eerst eten en dan pas tandenpoetsen dat helpt opzich wel

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Ook van tanden poetsen, Kruidvat mama compleet tabletten, eten (bijv broodkorsten)...😅

5 jaar geleden

Hier is eten en dan tanden poetsen juist een ramp. Alles komt met kokhalzen weer naar boven. Alleen al de gedachte dat ik moet spugen laat me kokhalzen🙈

5 jaar geleden

Sinds een aantal weken poets ik uit noodzaak met peuter tandpasta, met aardbeien smaak. Dit helpt mij in de ochtend enorm tegen kokhalzen en braken. De menthol smaak trek ik 's ochtends niet..

5 jaar geleden

Als ik moet kokhalzen neem ik altijd een pepermuntje of water dat helpt bij mij

5 jaar geleden

Sinds een aantal weken poets ik uit noodzaak met peuter tandpasta, met aard ...
Ik poets ook met kinder prodent op het moment 🙈 soms ook met vooral sochtends een slok water nemen dat het op komt spug hem dan maar snel uit en weer proberen 😅

5 jaar geleden

Als het gebeurd, heeeel diep in ademen.. (niet diep uit, dan ga je alsnog over je nek). Fijne voor het lange praten.. Ik heb het ook! Alleen al vanaf week 7. (Nu 14+3). Wat nog meer helpt is blauwe blistex (lippenbalsem met een sterke geur), klinkt gek! Maar de verloskundige zei pepermuntolie of iets wat lang blijft hangen, helpt mij goed..

5 jaar geleden

Dit heb ik al vanaf week 8🤭 echt drama. Zelfs als ik aan kokhalzen denk😅

5 jaar geleden

Reactie op Gea L

Als ik moet kokhalzen neem ik altijd een pepermuntje of water dat helpt bij ...
Dat helpt bij mij ook het best

5 jaar geleden

Ik heb hier ook hele erge last van 🥺

VRIEND

5 jaar geleden

Ik moet kokhalzen van het gevoel van de tandenborstel achterin m'n mond😅 dus ik poets nu elektrisch, dat borsteltje is kleiner.

5 jaar geleden

Ik ben nu 18 weken zwanger, vanaf 12 weken last van kokhalzen. Ik ga altijd even rustig zitten en concentreer me op mijn ademhaling. Is indd heel vervelend

5 jaar geleden

Sinds een aantal weken heb ik dit ook bij het tandenpoetsen... En ik krijg het van bepaalde geuren. Van de week voor het eerst overgegeven nadat ik de afgekoelde kipfilet in een bakje deed 🙈