5 Reacties

één maand geleden

Bij mijzelf is het uiteindelijk doorgesneden toen ik 10-11 was ihkv een beugel, dus kan ongetwijfeld nog. Maar het is niet iets dat ineens ontstaat, dus zou het wel vreemd vinden dat ze last krijgt van iets dat er altijd al was.

één maand geleden

Reactie op nijn5

Bij mijzelf is het uiteindelijk doorgesneden toen ik 10-11 was ihkv een beu ...
Oke dan. Ja ik weet het ook niet. Het is mij echt nog nooit opgevallen ook.. 🤦‍♀️

één maand geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook met een grote spleet tussen haar tanden. Ze klaagt er eigrnlijk nooit over. Als baby wel een hoop ellende gehad doordat ze niet goed vacuüm kon zuigen aan de flesspeen. Toen had ze volgens het cb en de huisarts geen te kort lipriempje. Nu is het te laat en moet het straks opgelost worden met een beugel🤦‍♀️

één maand geleden

Ik zou gewoon even opzoeken waar ze dit bij jou in de buurt kunnen verhelpen en dan hun zelf bellen. Bij ons doet de tandarts het, hij is er echt groot voorstander van om het op te lossen voordat het veel meer problemen gaat geven. Wel doet hij het tussen 6 maanden en ik dacht 4 jaar niet.

één maand geleden

Ja daar kunnen ze zeker wat aan doen. Bijvoorbeeld hier: Tongriem.com de tongriem kliniek. Mijn zus liet het bij haar zelf doen tegelijkertijd met haar dochter die toen bijna 4 was.