22 Reacties
5 jaar geleden
Er is genoeg in het ziekenhuis. Wat je krijgt van je zorgverzekering is voornamelijk voor thuis te gebruiken wat ik begreep
5 jaar geleden
Heb je idd wel in het ziekenhuis. Ik gebruik het verband uit m'n kraampakket ook maar zweer echt bij Kotex dat is zo fijn zacht.
5 jaar geleden
Mijn kraamzorg raadt Kotex night (Etos, Kruidvat) en Heltiq kraamverband (apotheek).
5 jaar geleden
Ik neem het niet mee want in het ziekenhuis hebben ze dat ook. In m'n kraampakket zit ook een boel en dat is voor thuisgebruik werd mij verteld. Mocht ik meer nodig hebben dan stuur ik vriendlief naar de etos of kruidvat. Daar verkopen ze het gewoon
5 jaar geleden
Reactie op pucksw
Kotex night is super
Ook vaak gehoord dus gekocht. Kon gewoon bij de Albert Heijn 👌🏻
Kotex Maxi nacht #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi67595
5 jaar geleden
Weer iemand of er ook nog kotex inleg kruisjes in de winkels zijn?
Kotex wordt Idd geadviseerd vanwege geen plastic. Dat heb ik al in huis. En in zkh zie ik op de wc’s bij de Gyn afdelingen ook de inlegkruisjes. Maar in winkels.. nergens🥴.
Of een alternatief?
Krijg een ks. Vorige keer vloeide ik niet heel lang. - niet qua kraamverbanden- En ondanks geen plastic gaat t toch broeien.. en alle naden jeuken. dus zoek nu de dunne inlegkruisjes. En heb de netbroekjes of katoen ondergoed.
( kan niet wachten tot ik daarna m’n strings weer aan kan. Maar swa😅😬)
5 jaar geleden
In principe hebben ze alles in het ziekenhuis. Zou er 1 mee kunnen nemen voor de zekerheid. Kijk op YouTube filmpje Vluchtkoffer van de Verlosmoeder