22 Reacties

5 jaar geleden

Ik neem het niet mee, dat hebben ze allemaal in het ziekenhuis. Heb je wel een kraampakket in huis vanuit je zorgverzekering?

5 jaar geleden

Er is genoeg in het ziekenhuis. Wat je krijgt van je zorgverzekering is voornamelijk voor thuis te gebruiken wat ik begreep

5 jaar geleden

Ik heb begrepen dat je het krijgt in het ziekenhuis (België). Blijkbaar kan je het kopen in de kruidvat

5 jaar geleden

Nee ik niet, hadden ze bij mij in het ziekenhuis. Je kan nog vragen om een lijst met spullen die je mee moet nemen

5 jaar geleden

Ik heb hier het kraamverband uit het kraampakket van de zorgverzekering. Het hoeft niet mee naar het ziekenhuis. Daar hebben ze inprincipe alles (dus ook luiertjes voor de baby, of je moet echt perse een specifiek merk willen)

5 jaar geleden

Zit in je kraampakket en bij het kruidvat verkopen ze ook kraamverband. Je krijgt in het ziekenhuis kraamverband, maar je kan altijd voor de zekerheid meenemen!

5 jaar geleden

Je kunt het bij de Kruidvat en Etos ook kopen.

5 jaar geleden

Heb je idd wel in het ziekenhuis. Ik gebruik het verband uit m'n kraampakket ook maar zweer echt bij Kotex dat is zo fijn zacht.

5 jaar geleden

Heb je idd wel in het ziekenhuis. Ik gebruik het verband uit m'n kraampakke ...
Ja klopt! daar zit geen plastic in dus dat broeit niet!

5 jaar geleden

Reactie op FAMRHIJNS

Ik neem het niet mee, dat hebben ze allemaal in het ziekenhuis. Heb je wel ...
Nou wel handig stel nou dat je in de auto het nodig zal hebben...

5 jaar geleden

Kotex night is super

5 jaar geleden

Reactie op laraa

Nou wel handig stel nou dat je in de auto het nodig zal hebben...
Geloof me je stopt echt niet onderweg naar het ziekenhuis om het uit je koffertje te pakken hoor 😂🙈🙈

5 jaar geleden

Mijn kraamzorg raadt Kotex night (Etos, Kruidvat) en Heltiq kraamverband (apotheek).

5 jaar geleden

Ik neem het niet mee want in het ziekenhuis hebben ze dat ook. In m'n kraampakket zit ook een boel en dat is voor thuisgebruik werd mij verteld. Mocht ik meer nodig hebben dan stuur ik vriendlief naar de etos of kruidvat. Daar verkopen ze het gewoon

5 jaar geleden

Reactie op pucksw

Kotex night is super
Ook vaak gehoord dus gekocht. Kon gewoon bij de Albert Heijn 👌🏻 Kotex Maxi nacht #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi67595

5 jaar geleden

Reactie op joyceg123

Geloof me je stopt echt niet onderweg naar het ziekenhuis om het uit je kof ...
Haha nee idd. Ik zat op een vuilniszak en handdoek (hadden echt net een nieuwe auto!) hahahaha

5 jaar geleden

Weer iemand of er ook nog kotex inleg kruisjes in de winkels zijn? Kotex wordt Idd geadviseerd vanwege geen plastic. Dat heb ik al in huis. En in zkh zie ik op de wc’s bij de Gyn afdelingen ook de inlegkruisjes. Maar in winkels.. nergens🥴. Of een alternatief? Krijg een ks. Vorige keer vloeide ik niet heel lang. - niet qua kraamverbanden- En ondanks geen plastic gaat t toch broeien.. en alle naden jeuken. dus zoek nu de dunne inlegkruisjes. En heb de netbroekjes of katoen ondergoed. ( kan niet wachten tot ik daarna m’n strings weer aan kan. Maar swa😅😬)

5 jaar geleden

Kruidvat heeft kraamverband en Kotex

5 jaar geleden

In principe hebben ze alles in het ziekenhuis. Zou er 1 mee kunnen nemen voor de zekerheid. Kijk op YouTube filmpje Vluchtkoffer van de Verlosmoeder

5 jaar geleden

Krijg je dit ook als je op de open verloskamer bevalt? (Niet medisch) en luiers e.d. Voor de baby?