10 Reacties

5 jaar geleden

Deed 鈥榯 pijn馃ゲ? ..

5 jaar geleden

Je kan daar wel buikpijn van krijgen inderdaad. Ook heel licht bloedverlies, dan heb ik het over beetje bloed bij het afvegen zeg maar. Maargoed, met 39.6 zou ik het wel even in de gaten houden馃槈

5 jaar geleden

Ook al 3 keer getoucheerd , ging dood van de pijn daar maar daarna zakte het juist bij mij weg.. zal het in de gaten houden inderdaad of probeer even een warme douche!

5 jaar geleden

Reactie op Sabina90

Je kan daar wel buikpijn van krijgen inderdaad. Ook heel licht bloedverlies ...
Ja zowel de vorige keer als nu licht bloedverlies, maak ik me niet zo鈥檔 zorgen over 馃槵 ik hoop gewoon dat het doorzet want anders gaan ze volgende week inleiden 馃檴

5 jaar geleden

Reactie op mskpl

Deed 鈥榯 pijn馃ゲ? ..
Dit was nu de tweede keer en ik vind eigenlijk helemaal niet dat het pijn deed. Voelt een beetje onprettig maar misschien is dit van persoon tot persoon anders 馃

5 jaar geleden

Reactie op fairytalebaby

Ook al 3 keer getoucheerd , ging dood van de pijn daar maar daarna zakte he ...
Vond juist dat het toucheren zelf geen pijn deed maar nu 2 uur later doet het wel redelijk pijn 馃 ga ik proberen, bedankt!

5 jaar geleden

Reactie op babyontheway1003

Dit was nu de tweede keer en ik vind eigenlijk helemaal niet dat het pijn d ...
Ja oke ik snap het, ben nog niet getoucheerd & zie het ook echt niet zitten maar goed馃槅

5 jaar geleden

Reactie op mskpl

Ja oke ik snap het, ben nog niet getoucheerd & zie het ook echt niet zi ...
Vooral zoveel mogelijk proberen ontspannen heb ik al gelezen en gemerkt 馃槉 komt helemaal goed!!

5 jaar geleden

Prettig is anders maar echt pijnlijk kan ik toucheren ook niet noemen. Wel standaard de rest van de dag wat krampen. (Menstruatiekramp achtig gevoel)

5 jaar geleden

De tweede keer (vorige week) ook enorme last van gehad de ganse nacht lang (had ook 3 cm). Helaas heeft het toen niet doorgezet. Gisteren weer op controle en nu zou ik al aan 4-5 cm zitten en ook nu weer krampen maar minder als vorige week. Voorlopig denk ik niet dat het bij mij al echt op gang is gekomen, dus ik wacht gewoon af. Gelukkig was het toucheren zelf dit keer minder pijnlijk (vorige keer heb ik het echt als vreselijk ervaren en ook meer bloedverlies gehad).