11 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op Shannah96
Bedankt voor je reactie , het is dus niet altijd met veel korsten en pus.. ...
Als het erger word zou ik wel even bellen. Als het niet verspreid denk ik dat dat ook al wel een goed teken is.
Onze dochter had het trouwens ook tussen haar billen, daar was het overal ter grote van het grote plekje op jouw foto en had ze wel korstjes.

3 jaar geleden
Reactie op Shannah96
Bedankt voor de tip! Morgen even naar de kruidvat
Ik zou niet zomaar een antischimmelmiddel smeren als je al een antibacterieel middel gebruikt (fucidin) en je niet weet of de plekken door een bacterie of juist een schimmel/gist veroorzaakt wordt.
Stel, het is wél krentenbaard, wat veroorzaakt wordt door een bacterie en je smeert er antischimmelmiddel op, krijgen de bacteriën het juist weer makkelijk en heb je kans dat de plekken erger worden.
Andersom trouwens ook, dus ik zou adviseren om een professional (huisarts) te raadplegen.

3 jaar geleden
Het ziet er nu zo uit. Plekjes worden groter maar verspreid niet. Dokter gebeld en die zegt blijven smeren met vusidine. Heb gezegd dat ik twijfel of het krentenbaard is en niet een schimmel oid. Zoals gewoonlijk werd m'n twijfel niet serieus genomen en moeten we het nog aankijken. Langs komen was niey nodig .. pfff😔 gelukkig is m'n meisje nog wel vrolijk zoals altijd