9 Reacties

3 jaar geleden

Ik mag trouwens zowieso liever niet aan haar tenen komen ook niet als Ik afdroog na het douchen of tenen knippen of gewoon controleer tussen de tenen (ze heeft een donkere moedervlek tussen 2 tenen in en die moet af en toe in de gaten gehouden worden)

3 jaar geleden

Onze zoon vindt nagels knippen en haar knippen ook echt VERSCHRIKKELIJK, moord en brand.... na een periode het minder gedaan te hebben en daarna de onderhandelingen te starten dat hij enkel even op de tablet mocht als ik tegelijk hem mocht knippen, was er ineens niks meer aan de hand😅😅😅😅

3 jaar geleden

Heb je al geprobeerd om het haar zelf te laten doen? Haar laten zitten voetje op knie (halve kleermakerszit) en dat ze dan zelf weghaalt? Zoontje wil ook niet dat ik het doe (krijsen doet hij niet), maar dan zeg ik kijk Bah.. en dan zegt hij mij na en dan doet hij het zelf weg.. Grappig zicht wel, maar het werkt 😊

3 jaar geleden

Hier helpt het bij afdrogen tussen haar tenen om tot 10 te tellen of een liedje te zingen. Voor het liedje klaar is, is mama klaar met afdrogen

3 jaar geleden

Reactie op Yasje91

Ik mag trouwens zowieso liever niet aan haar tenen komen ook niet als Ik af ...
Heeft ze misschien een negatieve associatie met haar voeten/tenen om die reden? Dat ze bij het CB of een arts er wel eens naar hebben gekeken of aan hebben gezeten en ze toen moest huilen of het vervelend vond?

3 jaar geleden

Heel gevoelige en dunnen huid, dus het verbaasd me niks. Mijn kinderen vinden het afdrogen al super vervelend en gaan dan ook huilen. Ik probeer er een spelletje van te maken en uit te leggen dat het droog moet. Inmiddels zeggen ze wel 'kietelt' in plaat van 'auw'. Dan zeg ik ja vervelend he, ik zal zachtjes doen.

3 jaar geleden

Bedankt voor de tips ☺️

3 jaar geleden

Reactie op MH1122

Heeft ze misschien een negatieve associatie met haar voeten/tenen om die re ...
Nou nee niet dat ik me herinner

3 jaar geleden

Heel gevoelige en dunnen huid, dus het verbaasd me niks. Mijn kinderen vind ...
Oh dat zou het verklaren denk ik de dunne gevoelige huid. Ja hahaha ja nagels knippen heeft ze ook een hekel aan