6 Reacties

5 jaar geleden

Medicijnen tegen reflux / misselijkheid?

5 jaar geleden

Hi Lieve, oooh wat klinkt dit herkenbaar, heb met je te doen! Ik weet niet welke voeding je gebruikt, maar wij zijn overgestapt naar Hero comfort +. (Bij onze oudste in overleg, bij onze 2e uit ons zelf.) Dat gaf echt al een hoop verbetering. Ik moet zeggen dat er bij ons gelukkig ook wel verbetering is geweest na een bezoek aan de osteopaat, wat frustrerend dat dat bij jullie nog niet is! Misschien een andere osteopaat nog eens laten kijken? Omdat hij na het bezoek aan de osteopaat weer meer is gaan spugen, zijn we na overleg met de kinderarts van het ziekenhuis, ook nutriton toe gaan voegen aan de voeding die we nu geven. (Nog geen half schepje) Ik hoop dat je er wat aan hebt. En twijfel niet aan jezelf! Laat je anders doorsturen naar het ziekenhuis wanneer je twijfelt of als het jezelf teveel wordt. Sterkte! Gr. Vief

5 jaar geleden

Hoi, balen zeg, ik heb met jullie te doen ! Als je kleintje echt de hele dag aan het krijsen is en troosten niet helpt is dat voor de huisartsenpost een reden voor spoedbezoek hoor! (Althans hier in den bosch) omdat het kan betekenen dat de kleine pijn heeft. Laat je niet afschepen en probeer of een arts goed naar je kleintje kan kijken. Reflux kan heftig zijn en tot een ontstoken slokdarm leiden. Maar idd als de kleine goed groeit dan doen ze er eigenlijk in eerste instantie niks aan, totdat er dus zoiets ontstaat als een ontsteking 😑mbt osteopaat- er zit heel veel verschil in osteopaat, probeer anders een andere. Ik ben ook bij een osteopaat geweest, het enige dat hij zei was dat alles goed aanvoelde, behalve het maagje had veel spanning en heb als tip meegekregen om te masseren, op de zij te voeden en een manier om te boeren. Verder niks. Hebben we niet echt wat aan dus gaan ook op zoek naar een ander 😅

5 jaar geleden

Osteopaat eens proberen. Bij ons succes verhaal!

5 jaar geleden

Reactie op nathalieken

Osteopaat eens proberen. Bij ons succes verhaal!
Hoeveel sessies hebben jullie daarvoor nodig gehad en hoe lang is hier overheen gegaan? @Lieve93, hier een redelijk vergelijkbare situatie. Wij hebben echter nog geen contact gelegd met cb/huisarts, gezien ik minimaal vertrouwen heb in hen.

5 jaar geleden

Ik kan me voorstellen dat dit best vervelend is en ook dat je je baby echt ziet lijden, dat maakt het allemaal spannender denk ik.. super knap dat jullie er geduldig mee omgaan! Ik hoorde ooit dat een baby spa, baby jacuzzi wel helpt.. weet alleen niet in hoeverre dat klopt. Misschien uitproberen?