Oke dit is misschien een beetje een gek onderwerp maar ben benieuwd of iemand dit herkend en of het te wijten is aan de zwangerschap 😆
Ik heb eigenlijk nooit last gehad van (overmatig) kwijlen in m'n slaap. Misschien als ik ziek was een keertje ofzo maar verder niet. Maar nu tijdens de zwangerschap heb ik soms echt dat ik snachts wakker wordt met een heel nat kussen of dat m'n mond helemaal onder zit (I know, goorrr). Hebben meer dames hier last van nu ze zwanger zijn? Heeft het te maken met dat de spieren in je lichaam sowieso wat verslappen nu of een andere houding tijdens het slapen?
😆😆😆
Herkenbaar! Ik deed het al een beetje van te voren.. maar nu.. Inderdaad niet erg sexy 😂😂. Ik merk wel dat ik een dichte neus heb 's nachts, overdag nergens last van.
Hahaha, los van dat ik altijd kwijl 🤤🙃 is het inderdaad nu erger... Net als snurken inderdaad. Snurkte eerst zelden, nu regelmatig. Gelukkig vindt mijn man het "rustgevend" 😆
Kortom, nog even doorbijten, het wordt ooit vast weer beter
Hahaha ik heb dit ook echt iedere nacht/middagdutje, dan word ik wakker midden in een “slurp” en plakt mn haar aan mn wang, dan kijk ik op en zie ik mn partner kijken; je kwijlde net op mij 😂😂😂 oeps.. de hoes van mn zwangerschapskussen moet ook echt vaak in de was 🙈.. ik snurk trouwens ook sinds een paar weken terwijl ik voor de zwangerschap nooit snurkte, als ik mn partner moet geloven horen ze me in Afrika nog.. aansteller.. 🤷♀️
Hahahah heb ik ook! Wss komt het doordat je neus dicht gaat (komt blijkbaar vaak voor tijdens zwangerschap) waardoor je uit je mond gaat ademen en gaat kwijlen 😬