30 Reacties

5 jaar geleden

Jep!!!!!! Ik heb dit nu heel erg! Gênant gewoon 🙈😂

5 jaar geleden

Herkenbaar...nooit eerder gehad maar nu met de tweeling zwangerschap wel dus

5 jaar geleden

Ik snurk ineens sinds 3wkn🙄

5 jaar geleden

Zhahahaha ik word er zelf wakker van 😂

5 jaar geleden

Hele watervallen vallen hier 😵

5 jaar geleden

Ik heb het soms zelfs overdag joh, haha. En ik snurk ook ineens.

5 jaar geleden

Herkenbaar! Ik deed het al een beetje van te voren.. maar nu.. Inderdaad niet erg sexy 😂😂. Ik merk wel dat ik een dichte neus heb 's nachts, overdag nergens last van.

5 jaar geleden

Hahah ja hier ook 🙈 kwijlen, snurken 🥴😆

5 jaar geleden

Hahaha, los van dat ik altijd kwijl 🤤🙃 is het inderdaad nu erger... Net als snurken inderdaad. Snurkte eerst zelden, nu regelmatig. Gelukkig vindt mijn man het "rustgevend" 😆 Kortom, nog even doorbijten, het wordt ooit vast weer beter

5 jaar geleden

Snurken ook niet! En lucht hard uitblazen, word er zelf wakker van hahaha

5 jaar geleden

Hahaha ik heb dit ook echt iedere nacht/middagdutje, dan word ik wakker midden in een “slurp” en plakt mn haar aan mn wang, dan kijk ik op en zie ik mn partner kijken; je kwijlde net op mij 😂😂😂 oeps.. de hoes van mn zwangerschapskussen moet ook echt vaak in de was 🙈.. ik snurk trouwens ook sinds een paar weken terwijl ik voor de zwangerschap nooit snurkte, als ik mn partner moet geloven horen ze me in Afrika nog.. aansteller.. 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op leeuwin89

Hahaha ik heb dit ook echt iedere nacht/middagdutje, dan word ik wakker mid ...
Misschien klopt het dan toch? Mijne gaf aan dat de buren zeer zeker wakker worden van me gesnurk 🤷🏻‍♀️ hahahaha

5 jaar geleden

Reactie op Jennifer26.

Misschien klopt het dan toch? Mijne gaf aan dat de buren zeer zeker wakker ...
Whahaha die mensen zijn niks gewend, ik word er net zoals jij zelf wakker van, midden in zo’n harde “knor” 🐽😶😂

5 jaar geleden

Heb het ook, meestal wanneer ik een dutje doe op de bank. Ik word dan wakker als ik de druppel langs mijn mond voel glijden 🤣🤤

5 jaar geleden

Hahaha jaaa hier ook. 🤣

5 jaar geleden

Hahahah heb ik ook! Wss komt het doordat je neus dicht gaat (komt blijkbaar vaak voor tijdens zwangerschap) waardoor je uit je mond gaat ademen en gaat kwijlen 😬

5 jaar geleden

Je maakt extra speeksel aan tijdens je zwangerschap, is een zwangerschap kwaaltje. Wist ik ook niet nu gelukkig minder erg dan de vorige keer🤣

5 jaar geleden

Yep hier ook 🤣

5 jaar geleden

Nu je er over begint ja ik heb het ook! Ik kwijlde nooit, net een dutje gedaan en ja hoor kussen nat🤣

5 jaar geleden

Reactie op leeuwin89

Whahaha die mensen zijn niks gewend, ik word er net zoals jij zelf wakker v ...
Hahaha daar word ik ook wel eens wakker van ja! 😂😂🙈