11 Reacties

5 jaar geleden

Herkenbaar, hier ook vooral in de avond na het werk. Ik werk ook in de zorg. Ik denk dat het komt door het groeien iets van banden pijn. En misschien toch wel extra belasting. Dit is mijn derde zwangerschap. Eerste is een dochter. 2e keer is helaas na 6 weken gestopt en nu 14 weken zwanger

5 jaar geleden

Ik ben nu net 14 weken en last van mn onderrug

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik werk ook in de zorg waar het erg druk en zwaar is. Nu ook sinds week/ 2 weken last van mijn rug. Ik probeer het rustig aan te doen, maar dat blijft lastig!

5 jaar geleden

Vandaag precies 14 weken en werd vanochtend wakker met exact deze klachten. Het zal er wel bij horen zeker? ;)

5 jaar geleden

Ik zou het wel even bespreken met je verloskundige tijdens de volgende controle..

5 jaar geleden

Ik werk ook in de zorg ben nu 13.6 weken zwanger na een lange werkdag heb ik ook last van lage rugpijn.

5 jaar geleden

Herkenbaar. Ik ben 16+4 en heb het ook soms. Menstruatie gevoel dat tot in mijn onderrug trekt (niet echt rug pijn bij mij ) eerder een trekkend gevoel tot onderrug

5 jaar geleden

Herkenbaar hier ook mijn verloskundige zegt bandenpijn

5 jaar geleden

Reactie op Madaf

Herkenbaar hier ook mijn verloskundige zegt bandenpijn
Al zijn het bij mij geen krampen. Eerder zo aanhouden zeurende buikpijn. Maar dat zal ook daarvan zijn dan zeker ?

5 jaar geleden

Het gevoel wat ik heb gaat ook niet weg. Is continue. Komt precies vanuit mijn onderbuik en trekt door naar mijn onderrug. De hele dag al vandaag