Hey!
Ik heb sinds een goeie week last van menstruatie krampen, gespannen gevoel in m’n onderbuik en lage rugpijn, vooral ‘s avonds na m’n werk. (Ik werk in de zorg en het is enorm hectisch en druk voor de moment)
Ik ben nu bijna 14 weken ver, moet ik me hierover zorgen maken? Of nog mama’s die hier last van hebben?
Het is m’n 3e zwangerschap, vorige bevallingen waren ook te vroeg (4 weken te vroeg & 6 weken te vroeg)
Herkenbaar, hier ook vooral in de avond na het werk. Ik werk ook in de zorg. Ik denk dat het komt door het groeien iets van banden pijn. En misschien toch wel extra belasting. Dit is mijn derde zwangerschap. Eerste is een dochter. 2e keer is helaas na 6 weken gestopt en nu 14 weken zwanger
Heel herkenbaar! Ik werk ook in de zorg waar het erg druk en zwaar is. Nu ook sinds week/ 2 weken last van mijn rug. Ik probeer het rustig aan te doen, maar dat blijft lastig!
Herkenbaar. Ik ben 16+4 en heb het ook soms. Menstruatie gevoel dat tot in mijn onderrug trekt (niet echt rug pijn bij mij ) eerder een trekkend gevoel tot onderrug