Lage rugpijn

madelonx
5 maanden geleden
Volgen
Hoihoi ik ben nu bijna 5 weken zwanger en heb vooral met liggen of slapen vervelende lage rugpijn die lijkt op mijn menstruatie pijn.. herkent iemand dit ? En smorgens een soort van krampachtige buikpijn maar niet constant zomaar eventjes
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
Amalys87
5 maanden geleden
Hi, dit komt vrij veel voor bij zwangere vrouwen. Je banden gaan uitzetten. Daarnaast kan het zijn dat je meer magnesium nodig hebt. Magnesiumtekort zorgt voor spiersamentrekkingen. Ik pak extra magnesiumtabletten (ook omdat ik in het verleden miskramen gehad heb) maar dit helpt bij mij super goed! Had hier vorige week echt heel veel last van en sinds ik extra magnesium aan het pakken ben is dit echt bijna weg. 😊
  • Rapporteren
panaceatic
5 maanden geleden
Lage rugpijn hier ook bij momenten
  • Rapporteren
madelonx
5 maanden geleden
Reactie op Amalys87
Hi, dit komt vrij veel voor bij zwangere vrouwen. Je banden gaan uitzetten. Daarnaast kan het zijn dat je meer magnesium nodig hebt. Magnesiumtekort zorgt voor spiersamentrekkingen. Ik pak extra magnesiumtabletten (ook omdat ik in het verleden miskramen gehad heb) maar dit helpt bij mij super goed! Had hier vorige week echt heel veel last van en sinds ik extra magnesium aan het pakken ben is dit echt bijna weg. 😊
Aaah dankjewel voor de tip! Ik ga het eens proberen 😊
  • Rapporteren
madelonx
5 maanden geleden
Reactie op Amalys87
Kunnen dat ook die van het kruidvat merk zijn🙈 die heb ik toevallig thuis liggen , staat op 2 per dag
  • Rapporteren
Jozefien88
5 maanden geleden
Oh ja! Vooral 's morgens en naar de avond toe. En idd als ik neer lig. De krampen zijn soms echt wel hevig... Voorlopig heb ik alleen mijn kersenpitkussen ☺️ ik weet nog maar net dat ik zwanger ben... Dus wel nog nieuw voor mij. Maandag heb ik een afspraak bij de dokter...
  • Rapporteren
Sanne0410
5 maanden geleden
Ja ik heb dit ook gehad. Kan bandenpijn zijn
  • Rapporteren