52 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben het gedichtje dat op het geboortekaartje staat van Pinterest

4 jaar geleden

Dit is ons gedichtje. Papa komt ook van een eiland (curacao) dus deze was heel toepasselijk! Online gevonden😊😊

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik heb na heeeeeel lang zoeken de hashtag #geboortekaartje op Instagram eens bekeken en na lang scrollen onze tekst gevonden (een songtekst).

4 jaar geleden

Ik heb deze uitgekozen, gevonden via pinterest. Haal zoiezo veel inspiratie daar vandaan 😊

4 jaar geleden

Wij hebben die van mijn kaartje overgenomen, alleen een meervoud van gemaakt. Alles wat wij hebben, willen we jou geven. Maar het belangrijkste is; je leren leven!

4 jaar geleden

Wij hebben geen gedichtje. Alles klonk voor ons zo cliché en zweverig. Wij hebben gewoon neergezet dat we heel blij zijn met de geboorte van onze zoon, met alle gegevens erop en dat ze even moeten bellen als ze langs willen komen

4 jaar geleden

9 maanden zijn eindelijk voorbij, Nu heb ik er een klein mensen broertje bij. Hij moet nog even groeien, Zodat we samen kunnen stoeien Met daaronder een hondenpootje.

4 jaar geleden

So tiny, So small, & so loved By all. 💖

4 jaar geleden

Bij onze eerste dochter hadden we: "Mama heeft me al zo lang gedragen, dat ik papa nu ook wel eens wil plagen!" Voor onze tweede dochter zal het zijn: "Nu is alles weer even anders, maar precies zoals het hoort" Andere leuke tekstjes op: https://luckz.nl/geboortekaartjes-teksten/grappige-teksten-geboortekaartje

4 jaar geleden

Wij hebben geen gedichtje, ik vond ze allemaal te zoetsappig..

4 jaar geleden

Wij hebben ook geen gedichtje, ik vind ze (bijna) allemaal cliché, zoetsappig stichtelijk of gewoon vreselijk.

4 jaar geleden

Ik heb de gedichtjes van de kids zelf geschreven van onze meiden. En nu voor onze zoon. Zelf ben ik nogal van de betekenissen bv wat betekend de naam dat verwerk ik er in En ook vermelding van broer en zussen Maar uiteraard is dat heel persoonlijk zelf v8nd ik een kant en klaar gedichtje wel mooi maar is het dan net niet zeg maar voor mij.

4 jaar geleden

Waarvoor wil je een gedichtje? Wij hebben gedichtje voor boven de commode van Rene Oskam.

4 jaar geleden

Wij hebben een stukje tekst uit en liedje wat we in onze bruiloft ceremonie hebben gedraaid tijdens het tekenen van de akte 🥰

4 jaar geleden

Bij m'n dochter hadden we grote avonturen beginnen klein En bij deze mini hebben we klein wonder groot geluk. Meer een quote dan een gedichtje dus.

4 jaar geleden

Wij wilden op het kaartje graag een foto van ons zoontje samen met grote zus en hebben dan als tekst "mama's liefde zullen we moeten delen, papa's trots zijn we allebei, maar als broertje ben je alleen van mij"

4 jaar geleden

Ik ben zwanger via een lang ICSI traject en wilde eerst een gedichtje die daar wat op sloeg. Echter ben ik het traject nu al grotendeels 'vergeten' omdat ik nu weet dat we er iets moois voor terug krijgen. Daarnaast vond ik bijna alle gedichtjes te zoetsappig. Heb nu gekozen voor: Waar we alleen van konden dromen is nu eindelijk gekomen!

4 jaar geleden

Ik heb er heel veel gevonden door in google te typen geboortegedichten. Zelf krijg onze geboortekaartjes er 2. Eentje van de grote zus en eentje van ons uit

4 jaar geleden

Hopelijk kun je het van de zus lezen

4 jaar geleden

Wij hebben: Een stille wens, een diep verlangen, jij hebt onze hoop door geluk vervangen!