13 Reacties

3 jaar geleden

Ik kwam laatst 1 tegen met een verstelbare plank. Dus de plank waar het kind op staat kan ook een slagje hoger zodat je kind kan zitten. Deze is er ook in tweeling uitvoering. Deze vond ik echt super handig! Was wel de duurdere prijsklasse, rond de €300 (zaten nog meer extra dingen bij zoals een glijbaan, schommel enz.maar die vind ik zelf onnodig). Alleen…..nu kan ik deze niet meer terugvinden! 🙈 Ik zoek namelijk een leertoren waarbij de plank verstelbaar is zodat ons dochtertje ook bij het aanrecht kan zitten. Ik ga weer een rondje Google doen om deze toren terug te vinden…..😅

3 jaar geleden

Oh ja, ik wilde eerst ook 1 waar je een tafeltje van kunt maken. Bij nader inzien gaan wij daar niet voor. Wij vragen ons af hoe vaak we de toren als tafel neerzetten. (Maar dat kan ook luiigheid van ons zijn 😊😅 en ons dochtertje heeft al een klein tafeltje en stoeltje)

3 jaar geleden

Op Etsy kun je ook veel vinden

3 jaar geleden

Reactie op kiek82

Ik kwam laatst 1 tegen met een verstelbare plank. Dus de plank waar het kin ...
Oooh volgens mij heb ik die als reclame langs zien komen. Die kon je ombouwen naar pikler rek en glijbaan geloof ik. Dat met verstelbaar plankje kan ook handig zijn ja. Als ik google zie ik vooral die van ette tete. We hebben een smalle gesloten keuken dus denk dat ik de toren in speelruimte zet als we hem niet gebruiken.

3 jaar geleden

Wij hebben deze. Wordt veel gebruik van gemaakt.

3 jaar geleden

Oooh volgens mij heb ik die als reclame langs zien komen. Die kon je ombouw ...
Ja, klopt! Maar dat hebben we allemaal al los dus heeft zo’n uitgebreide geen zin voor ons. Dus ben nu driftig op zoek naar een vrij standaard toren maar wél met een verstelbaar plankje. Nog niet kunnen vinden helaas. Oh ja, met een gesloten keuken snap ik dat je die dan in de speelruimte zet. Wij hebben alles in 1 ruimte met de keuken als middelpunt, dus dan kan de toren bij ons prima blijven staan.

3 jaar geleden

Reactie op Waiting

We hebben ene via bol.com aangekocht een hele tijd terug, staat altijd aan ...
Oeh die is wel mooi met verstellen.

3 jaar geleden

Reactie op Waiting

We hebben ene via bol.com aangekocht een hele tijd terug, staat altijd aan ...
Wij hebben deze ook! Maar met twee lijkt mij wel krap in deze.

3 jaar geleden

Ja, er is voor mij weinig keus. 40 cm breed is echt te weinig voor twee. Of moet twee torens doen. Maar ja, we hebben maar 1 stukje aanrecht voor ons drie. Of ik zag deze: https://www.etsy.com/nl/listing/998035641/double-montessori-learning-tower-twins?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=twin+learning+tower&ref=sr_gallery-1-2&col=1 Nog even over slapen.

3 jaar geleden

Hi mormels Ik zag deze (Montessori) leertoren / keukenhulp € 79,50 https://link.marktplaats.nl/m1767947547?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons Ze geven aan ook voor tweelingen te maken :)

3 jaar geleden

Reactie op TiffanyD

Hi mormels Ik zag deze (Montessori) leertoren / keukenhulp € 79,50 https:/ ...
Thanks! Die zag ik ook ja. Heb nu 3 opties voor ongeveer zelfde prijs. Nu nog even in beraad welke we willen.

3 jaar geleden

Ik heb een leertoren.. heel fijn.. zelf gemaakt met de ikeahack